Voorkant Manta B1 verlagen, welke schokbrekers?

Forumindex Forums Modellen Manta Voorkant Manta B1 verlagen, welke schokbrekers?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255426
    Luuk123
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 January 2012

      Beste Mantakenners,

      Ik wil de voorkant van mijn B1 iets verlagen. (evt. de achterkant ook maar niet per-se)

      Nu zitten er originele schokbrekers onder, echter wil ik graag weten welke schokbrekers ik nu moet kopen en of iemand nog een setje heeft of een adresje weet?

      De verlaging mag niet te extreem zijn maar gewoon een klein beetje. (cm of 5?)

      Graag jullie tips!

      bedankt!

      #18107947
      DevilraY
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 January 2005

        tot 40 mm verlagen, heb je alleen andere veren nodig, dan kun je je gewone dempers blijven gebruiken. Lager dan 40 mm heb je andere dempers(kortere) nodig. In duitsland zijn nog korte koni’s te krijgen.

        #18107948
        Manta-aero
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          Pipo hier op het forum biedt ze ook te koop aan. Zijn volgens mij wel nette netjes qua prijs/kwaliteit.

          #18107949
          Stender
          Moderator
            Lid sinds:
            5 April 2009

            Ik zou niet 40mm verlagen met de originele fietspompen eronder. Setje Koni´s van originele hoogte hoeft niet duur te zijn.

            #18107950
            DevilraY
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 January 2005

              @Stender wrote:

              Ik zou niet 40mm verlagen met de originele fietspompen eronder. Setje Koni´s van originele hoogte hoeft niet duur te zijn.

              Idd, setje hydrodempers is altijd fijn voor de wegligging.

              #18107951
              Luuk123
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 January 2012

                Bedankt voor jullie reacties! Ga er over een tijdje mee aan de slag.

                gr. Luuk

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.