voorbumper opc

Forumindex Forums Modellen Astra voorbumper opc

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    botssiee

Hallo
      Mijn voorbumper (gtc opc) heeft onderaan een rand zitten waarvan het lijkt dat dat een los deel is.
      Weet iemand of je dat deel ook ergens los kan kopen? Ik kan alleen complete voorbumpers vinden

Bij mij zit er sins gister avond een scheur in, dankzij een konijn :fy1

pwnerer

Gotta hate those rabbits!

Good luck with finding the part, have you considered repairing it?

Blue-Dragon
        Deelnemer

Naar mijn weten is die voorbumper in 1 geheel..

rdh

Kan je los bestellen bij gmtuningparts :thumb of op ebay.

Klanderman

Bestaat inderdaad uit 2 delen. Het bovenste gedeelte is gelijk aan het OPC-Line pakket 2. De onderlip is alleen anders. Op Ebay zijn er genoeg te vinden. Maar zoals pwnerer al zegt, heb je al na gevraagd bij een schade hersteller of het te repareren is? Een scheur is redelijk simpel op te lossen hoor!

botssiee

Er zitten 2 scheuren in
                een uit het zicht onder me mistlicht en een wel in het zicht, denk dat ik eerst maar eens kijk of ik hem niet gemaakt krijg en opnieuw laten spuiten.
                Ik heb hem nou al zo gekregen dat je er bijna niks meer van ziet alleen een wit streepje van z’n 15 cm, maar hij voelt gewoon een stuk zwakker aan als de andere zijkant, dus ben bang dat het zo niet goed gaat als ik hard rij en krijgt veel drukwind

Klanderman

jij de sterkte is er helemaal uit. Een beetje schadehersteller kan dit zo repareren. Ik neem aan je all risk verzekert bent dus dan wordt het nog vergoed ook.

rdh

Idd je bumper is van pur dat kunnen ze wel lassen meestal bij een schadehersteller.

botssiee

Ik heb wel eens een bumper van me broertje gemaakt maar dat was met van die soort hars matten die je aan de binnenkant ertegen aan moest maken.
                      Dat ging opzich vrij goed en makelijk.
                      Maar ik weet ook niet of ik daar bij dat lipje genoeg ruimte voor heb.

Ik zal hem dit weekend er eens afhalen en dan kijk ik wel wat het verstandigste is. :)

rdh

Matjes is niet nodig bij pur het is geen polyester :D je kan het kunstof lassen ;)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.