Hallo
Mijn voorbumper (gtc opc) heeft onderaan een rand zitten waarvan het lijkt dat dat een los deel is.
Weet iemand of je dat deel ook ergens los kan kopen? Ik kan alleen complete voorbumpers vinden
Bij mij zit er sins gister avond een scheur in, dankzij een konijn :fy1
Bestaat inderdaad uit 2 delen. Het bovenste gedeelte is gelijk aan het OPC-Line pakket 2. De onderlip is alleen anders. Op Ebay zijn er genoeg te vinden. Maar zoals pwnerer al zegt, heb je al na gevraagd bij een schade hersteller of het te repareren is? Een scheur is redelijk simpel op te lossen hoor!
Er zitten 2 scheuren in
een uit het zicht onder me mistlicht en een wel in het zicht, denk dat ik eerst maar eens kijk of ik hem niet gemaakt krijg en opnieuw laten spuiten.
Ik heb hem nou al zo gekregen dat je er bijna niks meer van ziet alleen een wit streepje van z’n 15 cm, maar hij voelt gewoon een stuk zwakker aan als de andere zijkant, dus ben bang dat het zo niet goed gaat als ik hard rij en krijgt veel drukwind
jij de sterkte is er helemaal uit. Een beetje schadehersteller kan dit zo repareren. Ik neem aan je all risk verzekert bent dus dan wordt het nog vergoed ook.
Ik heb wel eens een bumper van me broertje gemaakt maar dat was met van die soort hars matten die je aan de binnenkant ertegen aan moest maken.
Dat ging opzich vrij goed en makelijk.
Maar ik weet ook niet of ik daar bij dat lipje genoeg ruimte voor heb.
Ik zal hem dit weekend er eens afhalen en dan kijk ik wel wat het verstandigste is. :)