Voorbumper Combo C

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17275690
    janussie
      Lid sinds:
      9 April 2015

      Na pas mijn achterbumper vervangen te hebben, is nu mijn voorbumper aan de beurt. Nu alleen maar meteen mét mistlampen/dagrijverlichting maken……

      Als ik het goed heb, is de voorbumper van de Combo C gelijk aan de voorbumper van de Corsa C?
      En kunnen de mistlampen ook als dagrijverlichting gemaakt worden?

      Hoor graag van jullie.

      Groet, Janussie

      #18312456
      combo c tour
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 July 2005

        de voorbumper van een corsa-c past inderdaad op een combo-c.
        heb zelf ook de bumper omgebouwd van oude naar facelift type + koplampen naar epsilon model.
        is plug and play. :jerry
        alleen kijken dat je de juiste kabel weet te bemachtigen voor de mistlampen. :swear
        ik dacht de juiste te hebben maar dat bleek achter af niet te zijn. :wtf
        de stekkers welke je op de mistlampen aansluit waren anders. :swear
        maar als je een kabel van de vectra-c weet te krijgen kun je daar de stekkers afknippen en aan jou kabel solderen.
        ik heb dat gedaan en ze werken perfect. :thumb
        wel even langs de garage om de afstelling van de koplampen en mistlampen te laten checken. :thumb :thumb

        #18312458
        volvobm470power
          Lid sinds:
          13 May 2015

          Ik heb ook een andere bumper op de combo gezet en nu is het ook tijd de mistlichten er op te maken, maar hoe zit dat dan met de schakelaar voor de mistlichten en de bekabeling?

          #18312457
          Erikje
            Lid sinds:
            23 May 2013

            Bij mij is er een schakkelaar ingebouwd en bedrading van de accu afgetrokken, maar het werkt niet, volgens mij breukje in de draden iod. maar is dit ook rechtstreeks ergens op een kabelboom in te pluggen? Welke en waar zit die?

            mvg Erik

            #18312459
            combo c tour
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 July 2005

              Als het goed is ligt alles er al.
              Alleen juiste originele schakelaar plaarsen, relais plaatsen + zekering
              En uiteraard je mistlampen correct aansluiten.
              Dan werkt het zo als het hoord.
              Draden trekken en dergelijke is overbodig en onnodig.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.