voorbumper astra h

Forumindex Forums Modellen Astra voorbumper astra h

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    vectra_mania

hallo mede forum leden hierbij even een vraag
      ik wil op mijn astra h een nieuwe originele voor bumper monteren maar dan die van na 2007 mijn astra is van 2005 ik heb mist lampen kan ik deze gebruiken voor de nieuwe bumper of heb ik daar andere voor nodig ??? :hmmz:hmmz:hmmz

Opel_Bjorn
      Deelnemer

volgens mij is de gehele bumper hetzelfde maar moet je enkel de middelste grill vervangen (die hebben meer chroom)

Spacejam
        Deelnemer

Volgensmij is de bevestiging niet hetzelfde! De oude grill gaat sowieso niet passen op de bumper (de bevestigingspunten komen tenminste niet overeen).

vectra_mania

het gaat mij allen om de mist lampen de grill en roosters koop ik nieuw

vectra_mania

niemand ??????

astratjeg01hh
              Deelnemer

de mistlampen van de astra h 2005 passen niet op het typen van na 2007 als u nog zoon bumper zoekt die heb ik liggen en hed middelste rooster heb ik ook de bumper moet wel gespoten worden bij de bumper zitten geen mistlampen mvg erik:D

vectra_mania

he erik wat wil je voor die bumper hebben ik heb je een u2u gestuurd

vectra_mania

en weet iemand welke mistlampen ik moet hebben dan ? e.v.t met foto

astratjeg01hh
                    Deelnemer

hier de orginel gm-nummers van de mistlampen en de mistlamproosters
                      mistlamp gm 301392437
                      roosters gm 13225764 als je hier mee naar een opel dealer gaat en deze nummers geeft kunt u de mistlampen besteld [ik heb u een u2u verstuurd] mvg erik:D

GM-Tuningparts
                      Deelnemer

origineel gepost door vectra_mania
                        hallo mede forum leden hierbij even een vraag
                        ik wil op mijn astra h een nieuwe originele voor bumper monteren maar dan die van na 2007 mijn astra is van 2005 ik heb mist lampen kan ik deze gebruiken voor de nieuwe bumper of heb ik daar andere voor nodig ??? :hmmz:hmmz:hmmz

hallo

alle roosters zijn anders en ook de mistlampen.
                        ook moet je het nieuwe type grill monteren want de oude past niet op de face lift bumper.
                        en de plastic bumperbalk achter de bumper die op de auto zit moet je verwisselen met een van een gtc.

mvg eugene
                        gm-tuningparts

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.