voorbereiden van een D kadett Caravan voor de spuiter

Forumindex Forums Overige Opel algemeen voorbereiden van een D kadett Caravan voor de spuiter

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Mokkabraun

Hallo,

Wie weet hoe je het beste een auto kan voorbereiden voor de spuiter?

Mijn Opel D kadett caravan uit 1983 is zodanig verroest dat hij nu toch echt aangepakt moet worden.
      Na de zoektocht voor onderdelen op marktplaats heb ik nu zowel nieuwe als 2dehands onderdelen gevonden.
      Ik heb een achterklep, 2 achterdeuren, 2 voorschermen en 2 dorpels.

Binnenkort gaat mijn “beunhaas” de rotte plekken dichtlassen en de andere deuren etc erin hangen.

Nu wil ik graag de auto naast het lassen verder voor gaan bereiden voor de spuiter om zo de kosten te drukken.

Wie weet hoe je dit het beste kan doen? met welke soorten schuurpapier etc? plamuur?

(Of ben jij een spuiter die dit goed en goedkoop voor mij kan doen?stuur me dan een PM.)

Jurgen
      Deelnemer

Dan is het wel makkelijk om even aan te geven welke regio je zit lijkt me ;)

Mokkabraun

omgeving Deventer/ Apeldoorn

Vergeten te vermelden maar de auto moet ik de originele mokka braun kleur, dus hij hoeft van de binnenkant niet gespoten te worden!
          Als er een avond school was waar ik dit kon leren had ik het gedaan!

GlennGSI
          Deelnemer

ik weet wel een spuiter in de omgeving van apeldoorn die het kan en wil doen..

Mokkabraun

vertel!! stuur me een pm of hoe dat dan ook heet of mail emailvankasper@gmail.com

Diegene kan mij vast wel vertellen hoe ik het beste de auto kan voorbereiden..
              Bedankt!

GlennGSI
              Deelnemer

ik heb je gepmt

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.