Voor ruit Omega B1

Forumindex Forums Modellen Omega Voor ruit Omega B1

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Heytse
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Hoop dat jullie allemaal een beetje ongeschonden door de feestdagen zijn gefietst?
      De sneeuw heeft mij helaas geen goed gedaan. De sneeuw (met waarschijnlijk wat ijs) dat van het dak van mijn huis is gekomen, is precies op de omega geland. En ja hoor, barst in de voor ruit. :fy1
      Barst gaat van het midden tot halverwege de linker zijde. Zit gelukkig wel vrij laag, dus heb er nog geen last van.
      Wie weet wat een nieuwe ruit ongeveer gaat kosten?
      Ik moet nadat er geen sneeuw e.d. meer gaat vallen toch maar een nieuwe laten plaatsen. Dus wie weet er een goed adres, of moet ik gewoon naar carglass ofzo?

Alvast bedankt,

Wouter

opeltje omegaatje

als je een glas verzekering hebt voor je auto dan zal ik ze zeker ff bellen ze komen ook bij je aan de deur dus hoegf je de deur ook niet uit :thumbup

Jack-omegax3.0xe
        Deelnemer

Alleen niet naar carglas gaan. Deze laten je rijden met een met gelijmde voorruit. Zou naar de vod gaan en dan meteen een warmte werende raam.

Gr jack

Sjors-V6

Niet naar Carglas aub ! bespaar je die ellende heb te veel slechte ervaringen daarmee !

Ga naar de VOD en laat weer een originele ruit plaatsen, gaat via Opel Glasgarant, dus ook te verhalen via je verzekering zodat je alleen je eigen risico betaald.

Groetjes,

Sjors

Heytse
            Deelnemer

Okay dan,

Heb helaas geen glas verzekering dus dat wordt zelf lappen. Dacht niet dat ik het nodig had, maarja helaas.
              Zal de lokale VOD maar eens opzoeken dan.

En een warmte werend raam? Zit daar een speciale folie op? Neem aan dat dat in de zomer erg prettig is?

Groeten,

Wouter

Vega
              Deelnemer

Doen wat Sjors zegt.
                Ik heb ook gewoon bij de VOD een nieuwe warmte werende ruit geschikt voor regensensor laten plaatsen.

Een nieuwe gewone ruit kost iets van 250,00 euro een warmte werende ruit iets van 400,00 euro.

Er zit een paarse gloed over de ruit, zie de foto’s

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.