Voor mij nieuwe Corsa c Y17DTL 2003

Forumindex Forums Modellen Corsa Voor mij nieuwe Corsa c Y17DTL 2003

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    khaosdrone

Hey allemaal,

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een Corsa C Type Njoy met motor Y17DTL.
      Hiervoor reed ik een Toyota Corrola 2.0D 1999.

Ik vind die Corsa’s echt helemaal geweldig leuk uit te bouwen en rijdt lekker.

Vandaag voor het eerst op de snelweg kruissnelheid 120 kwam ik 1 probleem tegen en 1 (nadeel/probleem)
      Bij kruissnelheid voelde het alsof hij soms zich even verslikt heel even inhouden bijna niet merkbaar. Op toerenteller viel niks te zien maar voelt het gewoon in het gaspedaal alsof je heel even vermogen kwijt bent. Stationair blijven de toeren netjes stabiel geen dipjes etc.

Hoewel het een geweldige auto is 1 nadeeltje waarvan ik niet weet of het hoort bij dit model of het met een probleem te maken heeft.
      boven de 100 maakt hij een (^(&*^ herrie. Geen verkeerd geluid of zo maar de motor bruld als een gek. Is dit normaal?

Distributieriem was vervangen met 145000 km nu inmiddels 260000 op de teller zal ook wel tijd worden denk ik?

Bedankt alvast.

EDIT: Om het lawaai beter te omschrijven bij de 120 krijg ik steeds het gevoel alsof ik naar ze 5 moet schakelen terwijl ik daar al zit.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.