Deze heeft nog niet hier op het forum gestaan, is van kees uit stavenisse, en is een keurig blok, ik ben geslaagd bij hem, maar anders had ik deze graag willen ophalen.
Komt mij auto ook vandaan, leuke gezellige man, komt binnenkort langs had nog wat spullen bij hem besteld.
Heeft nu weer een omega te koop staan op MP.
Moeten we dit gedeelte van het forum nog uitbreiden met de omega die nog belasting vrij wordt ????;)
Deze heeft nog niet hier op het forum gestaan, is van kees uit stavenisse, en is een keurig blok, ik ben geslaagd bij hem, maar anders had ik deze graag willen ophalen.
sorry, mijn fout, ik was verward met die andere 24V ;)
Heb ondertussen de 23pk chip ook binnen
waar zijn die ‘chips’ te verkrijgen, heb je er miss een afbeelding van :hmmz
[rquote=1849606&tid=141085&author=Jigsaw]dit zullen er dan maar heel weinig zijn :D[/rquote]
Klopt zijn er ook niet veel meer van !
Heb er wel aan zitten denken om er een om te bouwen naar een senator B, aleen de kont ombouwen de schermen voor kan je zo omhangen .
@ Monzaron. Contact Kees uit stavenisse even, hij heeft er nog een paar.
@ Jigsaw. Ik heb er geen instructie bijgekregen, en weet dus niet of ik 98 benzine aan moet houden. Deze auto gaat ook weer op gas rijden. (tja tis toch goedkoper) maar als ik het pedaal intrap, zal dat altijd wel op benzine gebeuren.