Forumindex › Forums › Modellen › Manta › voor de liefhebber
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 oktober 2010 om 09:25 #17227401
werd net gebeld door iemand uit westland
die moest een loods leeg trekken omdat er iemand overleden was
nu staan daar nog 2 manta’s in die al dik 15 jaar daar staan
ook moet daar flink wat onderdelen liggende beste man weet niet wat er ligt of staat ,maar zoekt een liefhebber voor de manta’s en delen
dus voor de eventuele liefhebber hier een nummer
is in de buurt van rotterdam ,dus mij te ver om even te gaan kijken ,moet er zelf 1,5 uur voor rijden
21 oktober 2010 om 09:43 #17745670heb het nmr even door gebeldt :thumbup:thumbupbedankt voor de tip,vgr tonsr.
21 oktober 2010 om 09:44 #17745671kijk zo hoord het
wel effe laten weten of het door gaat en vooral wat stond er hahaha
was beetje onduidelijk21 oktober 2010 om 09:46 #17745672origineel gepost door mantadevil
kijk zo hoord het
wel effe laten weten of het door gaat en vooral wat stond er hahaha
was beetje onduidelijkik zou terug gebeldt worden dus ff afwachten.
21 oktober 2010 om 15:10 #17745673aardige man!! owja ik wordt ook gebeld…………….
21 oktober 2010 om 20:01 #17745674klonk als een aardige man
enkel die prijzen:(
maar goed wie weet als der iemand kijken gaat kun je het eens worden toch
en zo zie je maar ook ik gun een ander wel wat:jerry22 oktober 2010 om 10:33 #17745675mijn kennis die ik gebeld heb ,zag er ook van af,warom weet ik niet
denk kosten plaatje.vgr tonsr.22 oktober 2010 om 12:21 #17745676ja denk ik wel ,wand hij had beste prijzen in zijn hoofd ,vandaar dat ik het niet de moeite vond om te gaan kijken ,rotjeknor is voor mij 1,5 uur rijden
22 oktober 2010 om 12:23 #17745677ma wat heeft ie allemaal liggen dan?
22 oktober 2010 om 13:41 #17745678zover hij me wist te vertellen staan der 2 complete manta’s
al 15 jaar stil
dacht gte of gsi wist hij niet
motoren,koffer kleppen
maar goed noemde bedragen van 5000/10.000 euro:o
heb hem al gezegt dat nooit te vangen tenzij er een manta 400 bij staat hahahahaha
maar goed mischien als er iemand gaat kijken valt er te praten ,hij weet echt niet wat het waard is
en dacht dat omdat een manta oud is er veel voor te vangen viel22 oktober 2010 om 16:46 #17745679altijd hetzelfde met die gasten die zon oude opel vinden die denken meteen dat die dingen goud waard zijn!:fy1
vandeweek ook zon verhaal met de aankoop van een monza ook een schuurvondst
die jongen en de eigenaar een prijs afgesproken die jongen een gedeeldte aanbetaald om hem laten op te komen halen met een ambulance
belt de eigenaar een paar dagen later op dat hij er meer geld voor kon vangen als wat deze 2 hadden afgesproken of die jongen ff bij wou betalen….ongelofelijk die gasten zo wordt het hobbyen met oude opels toch minder leuk:(
22 oktober 2010 om 16:47 #17745680altijd hetzelfde met die gasten die zon oude opel vinden die denken meteen dat die dingen goud waard zijn!:fy1
die jongen en de eigenaar een prijs afgesproken die jongen een gedeeldte aanbetaald om hem laten op te komen halen met een ambulance
belt de eigenaar een paar dagen later op dat hij er meer geld voor kon vangen als wat deze 2 hadden afgesproken of die jongen ff bij wou betalen….ongelofelijk die gasten zo wordt het hobbyen met oude opels toch minder leuk:(
22 oktober 2010 om 16:47 #17745681altijd hetzelfde met die gasten die zon oude opel vinden die denken meteen dat die dingen goud waard zijn!:fy1
22 oktober 2010 om 17:25 #17745682de andere kant zegt weer dat iedereen voor een duppie op de eerste rij wil zitten :)
Als niemand het betaald gaat de prijs vanzelf naar beneden denkik maar
22 oktober 2010 om 17:26 #17745683ik heb maar een vooruit nodig en ben niet van plan om meer dan 2 tientjes te betalen uhauha:D
22 oktober 2010 om 17:43 #17745684Waar staat ie in het Westland, anders ga ik morgen wel ff kijken!!
22 oktober 2010 om 17:49 #17745685origineel gepost door gsipiloot
altijd hetzelfde met die gasten die zon oude opel vinden die denken meteen dat die dingen goud waard zijn!:fy1vandeweek ook zon verhaal met de aankoop van een monza ook een schuurvondst
kort en bondig:
weet je wat er staat en in welke staat het verkeerd?
nee.trek dan geen conclusies.vooral niet omdat er iemand vanaf ziet,en dat hier even meld.
en zoals maartuh ook al zegt,willen mensen vaak alles het liefste voor niks hebben.
terwijl het ook steeds moeilijker word om (goede) onderdelen te vinden.zolang je er niet zelf bent gan kijken,en praten met de beste man,vind ik dit soort opmerkingen ongepast.
22 oktober 2010 om 18:56 #17745686heb op verzoek het telefoon nummer verwijderd omdat de beste man gek werd gebeld :D
heb zelf zoiets hij wil verkopen dan word je gebeld ,maar goed respecteer de wens dus bij deze is het nummer verwijderd:thumbup22 oktober 2010 om 18:59 #17745687Het zal niet waar zijn wat een gedoe om wat onderdelen en 2 opknappers.
Het zijn normale b manta’s,opknappers .
De man woont even verderop en hij wil een redelijke prijs voor alles.
Wacht even rustig af tot er iemand is geweest is.
Ga geen andere zaken erbij halen die hier niets mee te maken hebben. daar heeft deze man toch niets mee van doen .
22 oktober 2010 om 19:25 #17745688origineel gepost door …ed
Nee, ‘t salnie waar benne hoor alle hijsa om un paar onderdele en 2 opknappers.ut benne gewone manta’s opknappers!
De vent woont gunterweid enne doch ut nie dat ie de hele mikmap wegschijt voor un knaak en un bountie , effe te late betijen en as iemant weze kijke verdur kwekke.enne ga nou andere zaake er bai hale die dur niks mee temake hebbe , wor dur zo moe van.daar het die man niks mee te make tog.
Kan dit eventueel in het ABN, dan snappen wij westerlingen ook waar het over gaat:wtf
22 oktober 2010 om 22:15 #17745689lol,dit is zo ongeveer hetzelfde verhaaltje als wat ik zei.:D
22 oktober 2010 om 23:23 #17745690origineel gepost door 2000
origineel gepost door …ed
Nee, ‘t salnie waar benne hoor alle hijsa om un paar onderdele en 2 opknappers.ut benne gewone manta’s opknappers!
De vent woont gunterweid enne doch ut nie dat ie de hele mikmap wegschijt voor un knaak en un bountie , effe te late betijen en as iemant weze kijke verdur kwekke.enne ga nou andere zaake er bai hale die dur niks mee temake hebbe , wor dur zo moe van.daar het die man niks mee te make tog.
Kan dit eventueel in het ABN, dan snappen wij westerlingen ook waar het over gaat:wtf
dat wilde ik net zeggen:D
ik hoef dus niet te bellen als ik het allemaal zo lees:P:P
troep genoeg.23 oktober 2010 om 07:37 #17745691beetje jammer dat er zo gereageerd word:(
vind de prijzen ook hoog,maar goed iedereen mag vragen wat hij wil
vraag is verkoop je het dan
maar denk dat iemand die echt interesse heeft gaat kijken en een bod naar waarde zal doen
zolang niemand weet wat er precies staat ,kan niemand zeggen of het te duur is;)23 oktober 2010 om 14:31 #17745692ben wezen kijken en voor iemand met veel ruimte is dit een leuke verzameling onderdelen en 2 manta’s .vanavond meer.
23 oktober 2010 om 15:00 #17745693origineel gepost door js 400
origineel gepost door 2000
origineel gepost door …ed
dat wilde ik net zeggen:D
ik hoef dus niet te bellen als ik het allemaal zo lees:P:P
troep genoeg.Inderdaad:o de motor hangt nu in de bok nu dus mooi even het blokje opknappen:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.