Voor de audio freaks! Past en werkt dit???

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Voor de audio freaks! Past en werkt dit???

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Opel_Bjorn
    Deelnemer

Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen? Ik heb het optioneel Infinity Sound System in mijn Astra ST. Véél zever mee gekend en uiteindelijk zijn de problemen opgelost geraakt met andere versterkers die zijn uitgebracht. Nu klinkt de bass nog héél zwak uit de subwoofer zelf. Zijn er hier audio freaks die kunnen bevestigen of dit zou werken??

Onder aan de originele Infinity versterker zit er een remote uitgang (precies een grote netwerk kabel)

Zou deze remote controler hier op passen en is dan de subwoofer bij te regelen om deze luider te laten spelen? Want nu komt er echt bijna niets uit.

http://www.ebay.com/itm/INF-REM-AMP-REMOTE-BASS-SUBWOOFER-CONTROL-FOR-INFINITY-REFERENCE-AMPLIFIERS-NEW-/120764872470

marijnl1988
      Deelnemer

wat voor opties heb je op je versterker 2 tulpen 4 tulpen ??
        en lowbass enzenzenz

remote controler is puur om hem even een stukje meer te laten klinken dan normaal
        ik heb hem vol opstaan en weer afgesloten want kan hem tot diepste puntje instellen op mijn radio :thumb

remote controler zijn meestal op elke versterker aan te sluiten

Opel_Bjorn
        Deelnemer

Het is een versterker af fabriek en er valt verder niks op te regelen. Enkel zit deze uitgang onderaan en deze is afgeplakt. Op de radio zelf kan ik enkel treble, midden en bass instellen en daar blijft het bij. Als ik de bass hoger draai dan zijn het de deurspeakers die meer bass gaan geven.

StinG

Zoals je vermeld en ik kan zien, heeft de versterker een RJ45 stekker
            De remote in de link heeft een RJ11 stekker, dus gaat niet passen

Opel_Bjorn
            Deelnemer

Weet er iemand eentje die er wel op past dan?

StinG

wie weet wat deze stekker doet ? … bij deze versterker dan !
                Dan zou je al geluidstechnicus van opel moeten zijn …..
                Type van de versterker staat helaas niet vermeld, alleen merk….infinity…tja?
                Anders had ik en de medelezers er eens op kunnen googlen

Misschien dat in de opel TIS hier iets over staat beschreven ?

Natuurlijk is de mogelijkheid om de rj11 stekker naar rj45 te knijpen/maken
                maar dan kom je weer bij vraag 1 … wat doet deze stekker op deze versterker ??

Dus rj11 naar rj45 geen probleem ….mits …..je weet wat: de versterker met de middelste 4 pinnetje doet/ aanstuurt.
                En dat weet je/ik niet

Grote gok dus …. :afro

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.