Voor bumper lip Vectra c1 gts

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Voor bumper lip Vectra c1 gts

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    dappie
    Deelnemer

Hallo,

Ik ben op zoek naar de zwarte plastic rand die onder m’n voor bumper zit, nu kan ik die
      Kopen bij de dealer maar is deze ook after market tekoop, ik ben al weze googelen
      Maar dan krijg ik achter lippen + bumpers te zien, heeft er iemand misschien een linkje
      Naar een website die deze verkopen.

Vr,gr, jac.

gwriemersma
      Deelnemer

Lokale sloop :thumb

Anoniem

Wat mag een bumper lip kosten bij de dealer ???

Geen idee of er imitatie te krijgen is. Als dat er al is. Wil de pasvorm nogal tegenvallen.

Sloop is een goede optie

Autoonderdelen.nl. Dat is een verzamelsite van demontage bedrijven. Kun je ook jou vraag met onderdeel plaatsen grote kans dat je vind wat jij zoekt

dappie
          Deelnemer

Ik zal vrijdag ff vragen bij de dealer wat dat kost, en ik ben bang dat je op de sloop ook van die geschaafde randen tegen komt, maar je weet het niet, ook daar zag ik eens een kijkje nemen.

Vr,gr, jac.

Anoniem

Soms valt het nog wel mee met onderdelen wat het kost bij een dealer

dappie
              Deelnemer

Helmer opelfan, dat heb ik nou ook altijd, soms denk je dan, dat zal wel weer wat koste, en dan word
                Er een bedrag genoemd dat je zegt, oooooow nou doe er dan maar 5, maar ik heb er maar 1 nodig :thumb

Vr,gr jac.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.