Hallo,
Als ik met mijn Zafira OPC uit 2002 over betegelde wegen rijd, voel ik trillingen in de stuur. Ook als ik over een drempel rijd is de trilling duidelijk voelbaar.
Het voelt alsof er en een rubber ( of iets anders) los zit.
Ook bij het licht optrekken in de eerste en tweede versnelling is er een schokkend geluid hoorbaar.
Wat kan de oorzaak zijn?
Zal waarschijnlijk in je ophanging zitten, speling op je lagers/fusee kogels/stuurkogels/stabilisatorstang/draagarm. en goed kijken of er geen wielen los staan.
Hallo,
Als ik met mijn Zafira OPC uit 2002 over betegelde wegen rijd, voel ik trillingen in de stuur. Ook als ik over een drempel rijd is de trilling d
Hallo,
Als ik met mijn Zafira OPC uit 2002 over betegelde wegen rijd, voel ik trillingen in de stuur. Ook als ik over een drempel rijd is de trilling d
Groeten,
Ricardo69
Wat is een betegelde weg ?
ik gok een weg met veel klinkers/ oneffen heden er in :D
Hallo,
Als ik met mijn Zafira OPC uit 2002 over betegelde wegen rijd, voel ik trillingen in de stuur. Ook als ik over een drempel rijd is de trilling duidelijk voelbaar.
Het voelt alsof er en een rubber ( of iets anders) los zit.
Ook bij het licht optrekken in de eerste en tweede versnelling is er een schokkend geluid hoorbaar.
Wat kan de oorzaak zijn?
Betegelde wegen: wegen met veel klinkers. Thnx Freek
Ik zal de koppelstang, lagers/fusee kogels/stuurkogels/stabilisatorstang/draagarm controleren.
Ik zal ook de schokdempers controleren.