Vocht

Forumindex Forums Modellen Calibra Vocht

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    speeedstar

bij mij zit de rubber onder de voor ruit los en kun je heen en weer schuiven is dit het probleem van vocht

zodat t water onder de voor ruit na binnen loopt???? of is dit onmogelijk anders moet ik t rubber vast kitten/lijmen of nieuw rubber koppen want ik zie helemaal niets meer door de ruiten en word knetter gek van t vocht

ps: kan t ook zo zijn dat t vocht binnen kan komen door je lucht kanalen ik ruik alle luchtjes van buiiten meteen en heb nergens een knop gezien waar mee ik die klep dicht kan zetten heb wel een knopje in t miden zitten naast de kachel soort rotondetje pijltjes die in een rondje lopen maar die knop doet niets bij mij en ik heb airco(die niet werkt) en is van 93 en is een turbo

Kadettgek
      Deelnemer

Wat ik altijd doe als ik de auto parkeer is de standenschakelaar op het passagierscompartiment (alleen hoofd) zetten en dan daar alle schuifjes van de ventilatieroostersje dicht draaien.
        zo komt er minder lucht van buiten je auto in tochten.

2slow
        Deelnemer

origineel gepost door speeedstar

ps: kan t ook zo zijn dat t vocht binnen kan komen door je lucht kanalen ik ruik alle luchtjes van buiiten meteen en heb nergens een knop gezien waar mee ik die klep dicht kan zetten heb wel een knopje in t miden zitten naast de kachel soort rotondetje pijltjes die in een rondje lopen maar die knop doet niets bij mij en ik heb airco(die niet werkt) en is van 93 en is een turbo

Als je de ventilatorstand NIET op de voorruit (gericht) hebt staan, dan moet de lucht circulatie werken. Dit is namelijk een beveiliging zodat met werkende airco je voorruit niet te koud word ofzo.

Patrick24
          Deelnemer

Nu heb ik dus inderdaad de ventilatieroosters dicht en ik moet zeggen dat het vocht een stuk minder is geworden alleen nog aardig op me achter ruit

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.