Vloermat passagierszijde nat bij Zafira-B

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Vloermat passagierszijde nat bij Zafira-B

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Toestra
    Deelnemer

Ik zit met een issue waarbij wat hulp kan gebruiken.

De vloermat aan de passagierszijde bij mijn Zafira-B is keer op keer nat.
      Nu heb ik al diverse pogingen gedaan de oorzaak te traceren;
      – koelvloeistof peil gemeten, maar blijft gelijk
      – de auto (met name voorruit en parafan) goed nat gesproeid -> had geen resultaat
      – kachelhuis (ECC) opengemaakt (voor zover mogelijk) en uitgeblazen/schoongemaakt (interieurfilter was wel nat en vervangen) -> wederom geen resultaat
      – opvangbak en afvoer van de airco-radiator schoongemaakt -> ook geen resultaat

Hebben jullie nog suggesties waarnaar ik kan gaan zoeken, voordat ik mijn complete dashboard begin te demonteren om het kachelhuis er uit te gaan halen?
      Ik hoor het graag.

HiLeVeL

@Toestra wrote:

Ik zit met een issue waarbij wat hulp kan gebruiken.

De vloermat aan de passagierszijde bij mijn Zafira-B is keer op keer nat.
        Nu heb ik al diverse pogingen gedaan de oorzaak te traceren;
        – koelvloeistof peil gemeten, maar blijft gelijk
        – de auto (met name voorruit en parafan) goed nat gesproeid -> had geen resultaat
        – kachelhuis (ECC) opengemaakt (voor zover mogelijk) en uitgeblazen/schoongemaakt (interieurfilter was wel nat en vervangen) -> wederom geen resultaat
        – opvangbak en afvoer van de airco-radiator schoongemaakt -> ook geen resultaat

Hebben jullie nog suggesties waarnaar ik kan gaan zoeken, voordat ik mijn complete dashboard begin te demonteren om het kachelhuis er uit te gaan halen?
        Ik hoor het graag.

Heb ik ook gehad. De airco kan zijn water niet kwijt en loopt over waardoor de passagierszijde nat word. Je zal op zoek moeten naar de afvoer van de airco, zit waarschijnlijk verstopt.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.