vivaro valt uit

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    stefan73

hallo ik heb nu 3 jaar mijn vivaro, nooit problemen gehad tot 2 week terug! auto viel onder het rijden uit, tijdens uitlezen de melding dat de tank eventueel vacuüm zou zuigen, en of iets met de zuigers….beide was het niet, oplossing bij garage was een kapotte kabelboom, een draad beschadigt, ik dacht ach t kan gebeuren…. nu 2 week verder en pats tijdens rijden weer zelfde alle motor lampjes branden en auto valt onder het rijden uit…..net of er geen brandstof in de auto komt. zijn er mensen die dit eerder hebben verholpen of mee hebben gemaakt?? zou graag weten waar dit aan kan liggen.

stefan73

nou 3 dagen verder en de auto start niet meer 190000 km op de teller, probleem onvindbaar, en nou dan??

johanhummer9
        Deelnemer

Als die op een of andere reden vacuum zou zuigen , zou je eens proberen met de tankdop eraf te rijden kijken of het dan beter gaat. Uiteraard niet te lang doen.

Maar niet meer starten of niet meer aanslaan?

stefan73

verstuiver probleem !! het is eindelijk opgelost thnks voor t mee denken johanhummer69

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.