Vivaro kopen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    pimmie89

Hallo allen,

Wij willen als bedrijfzijnde een nieuw bedrijfswagen kopen.
      Echter heb ik sinds vorig jaar een Astra G uit 98. Fijne auto!

Onze huidige bedrijfsauto is een Peugeot Partner uit 99. En willen dus een Opel Vivaro misschien dat jullie iets leuks weten?

* prijs rond de 8000 euro
      * kleur grijs
      * liefst zo weinig mogelijk kilometers
      * ABS
      * Airco
      * trekhaak
      * Centrale vergrendeling
      * Stuurbekrachtiging
      * 2 zitsbank voor de bijrijders
      * Wat luxe dingentjes ( buitentemperatuur meter, electrische spiegels en ramen, airbag, bediening aan stuur )
      * minimaal motor met 100pk. Liefst 114 PK

Misschien iemand die iets leuks te koop heeft staan of goede website heeft voor zoeken naar Vivaro`s?

Ohja en waarbij moet ik opletten bij aanschaf van een Vivaro, heeft deze busjes bepaalde gebreken? Of iets waarbij je moet opletten?

Gr. Pim

Gommel

Tja versnellingsbak, die van mij is bij een ton al vervangen. En dat is niet de enige. En moet eerlijk zijn het is geen bus zonder probleempjes, maar zo;’n heerlijke reiswagen.

Als je dat vergelijkt met een transporter of Transit… En ziet er ook super uit!

En zou voor een L2 gaan en als ik eerlijk ben mis ik met mijn 1.9 toch een klein beetje vermogen dus zou voor een 2.5cdti gaan al is dat bij mij geen harde eis.

Oh en als hij er is :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

JohnC

mail maar als je er 1 zoekt ik heb een vivaro 6 bak 142000 gelopen grijs sidebar bullbar enz

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.