vivaro 2.0cdti blijft in noodloop

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) vivaro 2.0cdti blijft in noodloop

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    The Red Lizard
    Deelnemer

Dag mensen,

heb een vivaro 2.0cdti van 2011 staan, gaf fout op luchtmassameter, deze vervangen, foutgewist maar blijft in noodloop. Foute code is wel weg, en komt ook niet terug met rijden, voor zover er mee te rijden valt haha

Opeltje17
      Deelnemer

Slang niet toevallig van de turbo af?

The Red Lizard
        Deelnemer

Wasgate van turbo hing vast, heb hem 1 x handmatig bedient en toen was het goed…vraag me nie hoe het kan, en dat er geen foutecode was, ma is weer 100procent

Horst139

Hallo , ik heb ook een Opel Vivaro uit augustus 2011, als ik deze met koud/vries weer start dan loopt hij een seconde of 5 en slaat dan af.
            Opvallend is dat dit de eerste keer begin december was toen het de eerste keer koud was, naar de garage , reset gedaan daarna geen probleem meer.
            Nu weer koud en weer hetzelfde probleem.
            Nadat ik de auto een paar keer heb voor gegloeid start deze na kort door te starten, echter gaat dan bij het rijden boven de 80km in de noodloop, lmapje gaat op dashboord branden.
            Weet iemand wat dit kan zijn?
            Auto heeft 200.000 km gelopen en is altijd dealer onderhouden, ben zelf ook de eerste rijder ivm ex-lease auto van de zaak prive gekocht.
            Ik heb het idee dat er geen voldoende diesel is na het starten de 1e keer? Sensor ?

grt Ron van der Horst

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.