Video:5 generaties Opel Corsa| Van A naar E in 34 jaar

Forumindex Forums Modellen Corsa Video:5 generaties Opel Corsa| Van A naar E in 34 jaar

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277274
    pjotter
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 November 2013
      #18322576
      juruca
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 January 2005

        Eindelijk weer eens wat positiefs van autoweek :-o

        Leuk filmpje…

        #18322577
        Mr.F
          Lid sinds:
          3 November 2008

          En binnenkort een mooi stukje over de Opel Astra :thumb

          #18322578
          FKsport
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 February 2010

            Juist! Mijn Corsa C :D

            Toen nog in concourstaat, nu helaas hagelschade

            Helaas was ik toen op vakantie, maar heb mijn pa en broer afgevaardigd

            Zie hieronder het topic waar destijds de oproep was;

            viewtopic.php?t=193176

            #18322580
            basss27
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 February 2013

              Leuk om te zien. Behalve hoe de Corsa B wordt neergezet vind ik minder.

              #18322581
              ivartje
              Deelnemer
                Lid sinds:
                28 December 2010

                Idd en die debiel in Zen d net zo goed

                Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

                #18322582
                .B4R7.
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 August 2007

                  Haha ik dacht ook al, hadden ze voor die b geen mooier exemplaar kunnen vinden. Eentje met in ieder geval toch een iets nette motorkap dan.

                  #18322583
                  FKsport
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 February 2010

                    Die B hadden ze die ochtend nog opgetrommeld omdat er een afzegging was.. Het was allerminst moeders mooiste om het rustig uit te drukken ;)

                    #18322584
                    .B4R7.
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 August 2007

                      @FKsport wrote:

                      Die B hadden ze die ochtend nog opgetrommeld omdat er een afzegging was.. Het was allerminst moeders mooiste om het rustig uit te drukken ;)

                      Helaas was mijne niet voldoende origineel, en bovendien geschorst ten tijde van de opnames…

                      #18322585
                      bart-gsi
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 July 2012

                        @.B4R7. wrote:

                        Helaas was mijne niet voldoende origineel, en bovendien geschorst ten tijde van de opnames…

                        alsof die rode A corsa tot op de laatste bout toe origineel was.. ik denk dat het niet zo veel uitmaakt… die autos worden nu eenmaal verbouwd omdat het leuk is en dat mag wat mij betreft best wel gezien worden…

                        had liever een goede corsa b gsi gezien dan een rotte 1.4…. (sorry als ik hiermee iemands auto afzeik) maar als je iets moet showen kun je beter iets pakken wat opvalt en blijft hangen dan een suf 1.4tje waar je aan alle kanten ziet dat het nalatig is…

                        voor de rest een goed filmpje

                        #18322586
                        Haasje17
                        Moderator
                          Lid sinds:
                          8 September 2009

                          Ik vindt juist dat dit op deze manier een goed beeld geeft van de kwaliteit en diversiteit van de corsa.
                          Voor iedereen is het een leuk autootje op zijn of haar manier, als je er alleen liefhebbers met een picobello auto neer zet vertellen ze bijna allemaal zelfde verhaaltje.

                          En heel eerlijk die gsi, is ondanks de uitlaat en knippers toch echt wel heel netjes.
                          Knippers zijn overigens zowel in wit als oranje geleverd op de gsi.

                          #18322579
                          .B4R7.
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            3 August 2007

                            Het gaat hier toch vooral om de corsa (a t/m e) zoals ze uit de fabriek zijn gerold. (althans zo gelijkend mogelijk)
                            Een B in perfecte staat zoals hij uit de fabriek kwam bestaat eigenlijk niet denk ik.
                            Vind maar eens een originele, zonder roest, met zwarte spatborden en wieldoppen/cdx/sport velgen.
                            Misschien ergens net zoals bij de a gsi, een goed behandelde, originele vroege b gsi (die de randen origineel al in kleur had). En ook daarvan wordt het moeilijk ee originele te vinden met 3 spaaks velgen.

                            Op het laatste moment nog een mooie is inderdaad lastig.

                            #18322587
                            FKsport
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              23 February 2010

                              Ze waren destijds al blij dat ze die B last minute nog konden regelen.

                              Mijn auto de C is gewoon helemaal standaard ( op Lpg installatie na) haha dit vonden ze van autoweek wel geweldig weggewerkt achter de kentekenplaat, vandaar dat je dat terug ziet in het filmpje :)

                              #18322588
                              bart-gsi
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                7 July 2012

                                Ik snap best dat ze de degelijkheid van de autos willen laten zien en nogmaals niet dat ik ander mans auto af wil zeiken.. Maar als ze een auto testen hebben ze ook vaak de meest sportieve en uitgebreide versie van die tijd.. Dat zou er dan meer uitspringen…
                                Ik zelf heb 2 corsas gehad.. Eentje vol met rot en roest wat het daglicht niet kon verdragen maar de motor liep goed.. En een gsi met de bekende bodykit met mistlampen… Waar alles opzat behalve airco… Maargoed ieder zijn/haar idee

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.