Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › Verzekering
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 april 2009 om 10:43 #17209441
vraagje
Ik ben 22 jaar en heb geen auto voor dagelijks gebruik.
Ik wil graag mijn auto (1e auto) verzekeren als oldtimer.Bij welke verzekeringsmaatschappij maakt het niet uit of je een auto hebt voor dagelijks gebruik en is leeftijd ook geen probleem?
Groetjes
9 april 2009 om 14:46 #17476515hallo.je kan alleen een auto verzekeren als oldtimer als de auto daadwerkelijk oldtimer is ouder dan 25 jaar dacht ik.en anders kan je hem niet oldtimer verzekeren.en met je leeftijd ja je zal een hogere premie gaan betalen als een ouder iemand.correct me if i wrong
12 april 2009 om 20:11 #17476516Naar mijn weten kun je je auto alleen in de oldtimerverzekering doen, als je deze als tweede auto op naam hebt staan. D.w.z. dat je een andere auto in de reguliere verzekering hebt. Maar vraag anders even na bij verschillende verzekeraars, die kunnen je het zo vertellen.
12 april 2009 om 20:31 #17476517gewoon in de wa doen.
heb je ook geen gezeur over 5000 of 7500 kilometer max per jaar.
kost haast niks voor een ascona die kosten toen die tijd weinig.12 april 2009 om 20:33 #17476518ik heb mij cabrio verzekerd in de oldtimer verzekering toen ik zelf 22 was en de auto 20 jaar oud.
van af 20 jaar oud is een auto een yougtimer en kan hij in de oldtimer verzekering.
meestal heb je een 2de auto nodig om een auto als oldtimer te verzekeren maar dit had ik toen nog niet!
maar goed ik heb het voor elkaar kunnen krijgen bij unigarant…
meschien ook een beetje omdat me vader verzekerings assuratie tussenpersoon is… je kan het proberen zou ik zeggen.
12 april 2009 om 20:34 #17476519Pa vragen om hem te verzekeren ;) Maar wat wil je all-risk, wa of wa plus.
13 april 2009 om 09:02 #17476520vin dat toch altijd niet zo slim om em op je pa of moe’s naam te verzekeren.
no-claim opbouwen duurt al jaren en jaren.
en als je dan ook nog de eerste 5 jaar op je pa’s nama gaat rijden gooi je die jaren zo weg.
int begin ist even bloeden maar daarna trek je er voordeel van.
ik heb 75% no-claim en moet er niet an denken dat ik dat niet zou hebben met die prijzen van tegenwoordig.
als je een maatschappij uitzoekt waar ze de premie basseren op de toenmalige nieuwwaarde dan ben je met een oude opel uit die tijd redelijk voordelig uit.
aangezien die toen weinig kosten in verhouding met tegenwoordig.
en kun je zo goedkoop mogelijk no-claim opbouwen in verhouding met gelijk een moderne auto te verzekeren. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.