Verzekeren op basis van taxatierapport

Forumindex Forums Modellen Kadett Verzekeren op basis van taxatierapport

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    ISH

Lieve mede-liefhebbers,

Heeft iemand van jullie een idee waar ik mijn auto zou kunnen verzekeren op basis van een taxatierapport?

Ben al bij verschillende tussenpersonen geweest, maar zij konden helaas niks voor me betekenen.

Ik hoop dat iemand van jullie een idee heeft!

Groetjes, Ravi

Arjen
      Deelnemer

Het is het beste om je eigen verzekering opdracht te laten geven aan een taxateur. Bij Unive werkt dat ook zo.

EBkadett

bij unive gaat wel via hun taxateur

asconahobbyist
          Deelnemer

centraal beheer hoef je in elk geval niet te proberen,die verzekeren niet op basis van een taxatierapport. Ik wilde mn Ascona daar allrisk verzekeren,kan wel maar als ie plat gaat krijg je dagwaarde en niet de taxatiewaarde,al heb je een officieel taxatierapport.
            Probeer Polis Direct maar eens!!

mieke

Ik heb al mijn auto’s bij London verzekerd.
              De coupé is via de verzekeringsmaatschappij getaxeerd door een door hun aangewezen taxatiebureau en all-risk op basis van dit taxatierapport verzekerd.

Meestal is het even een kwestie van bellen met de maatschappij en vragen bij welk taxatie bureau je moet zijn. En als ik de reactie hierboven lees loont het dus ook om even te vragen of de auto dan bij een all-risk verzekering ook voor de taxatiewaarde verzekerd is.

Ik moet mijn Coupé overigens wel elke 3 jaar opnieuw laten taxeren. Kost ongeveer €100,00

2000
              Moderator

Mijn sedan is allrisk verzekerd bij alliance. Heb een onafhankelijk taxatie rapport, en dat is geen probleem. Premie is wa (oldtimer) premie + 2 % van de getaxeerde waarde. Wel elke 2 jaar een vers taxatie rapport overleggen.

inayat
                Deelnemer

Heb mijn calibra bij de Smale lopen.

http://www.smale.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

All risk op basis van taxatie kost me bij 10.000 km per jaar 65 euro per maand.

Maar wat ze voor je kadett gaan vragen ligt natuurlijk aan de taxatie prijs en hoeveel je per jaar rijdt.

Corsa_GSi
                  Deelnemer

Heb hier 2 auto’s verzekerd op taxatierapport (http://www.autoconoom.nl) bij de ASR (1 Corsa oldtimer en 1 Cora B Turbo).

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.