Verwarming altijd aan Corsa B

Forumindex Forums Modellen Corsa Verwarming altijd aan Corsa B

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    cbgros

Hi,

Ik heb een vraag over mijn corsa b uit 1993. Het is een 1.4si. Nou heb ik sinds kort ineens het probleem dat mijn blazers alleen maar warme/hete lucht blazen. Best vervelend met dit warmere weer. Ik heb de middenconsole al losgehaald om te kijken of ik daar iets zag wat niet zo hoorde maar ik weet niet wat er goed en fout zit. Kan iemand mij hierbij helpen? De draaiknoppen van de temperatuur en de blaasrichting voelen ook lam aan.

Gr. Cbgros

BlackDevil

De draaiknoppen zijn verbonden met een soort van ‘trekkoorden’ die de kleppen bedienen. Vermoedelijk zijn dan bij jou die van de klep voor warm- en koudluchttoevoer en de luchtregulering (blaasrichting) gebroken. Hetgeen ook verklaart waarom de knoppen lam aanvoelen. Dan moet de hele middenconsole eruit, anders zie je niets.

corsaracer
        Deelnemer

ze kunnen ook gewoon losgeschoten zijn…

ff opnieuw erop klikken en klaar

cbgros

Ik ga het eens bekijken. Thanks in ieder geval!

TeamWest
            Deelnemer

Kan ook op een verder punt losgeschoten zijn dan achter het bedieningspaneel, namelijk stukkie rechtsboven het gaspedaal, succes.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.