Verwarmde stoelen astra coupe.

Forumindex Forums Modellen Astra Verwarmde stoelen astra coupe.

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Baas J.
    Deelnemer

@dion87 wrote:

@Baas J. wrote:

Yeah zwart leer !

Ik ben van plan twee leren Astra H OPC stoelen erin te gaan zetten, ik vind mezelf niet klem genoeg zitten in dit leer…im mn oude OPC zaten stoffen recaro’s, daar zat je goed vast in.

kan je dan niet beter opzoek gaan naar recaro stoelen uit een zaff A opc of astra opc2 ?

Heb je wel eens in zo’n Nurnburgring stoel gezeten? Das net een troon man.. :D

RISL
      Moderator

Klopt, echt klem zit je niet in de ‘sportstoelen’ van de Coupé. Zat laatst in een Impreza uit 1998 en daar zit je dus gewoon echt vast.

dion87

@Baas J. wrote:

@dion87 wrote:

@Baas J. wrote:

Yeah zwart leer !

Ik ben van plan twee leren Astra H OPC stoelen erin te gaan zetten, ik vind mezelf niet klem genoeg zitten in dit leer…im mn oude OPC zaten stoffen recaro’s, daar zat je goed vast in.

kan je dan niet beter opzoek gaan naar recaro stoelen uit een zaff A opc of astra opc2 ?

Heb je wel eens in zo’n Nurnburgring stoel gezeten? Das net een troon man.. :D

niet gezeten, maar weet wel welke je bedoelt. kan je keus ook prima begrijpen hoor.
          denk alleen wel dat het een flink kostenplaatje wordt

Baas J.
          Deelnemer

Mwha.. beetje in UK rondkijken. Kosten ook niet heel de wereld hoor!

opel-motorsport
            Deelnemer

gewoon gelijk mij doen :) 2 versleten lederen voorzetels op de kop tikken verwarmingsmatten eruit en in de stoffen stoelen steken en je hebt stoelverwarming in je stoffen stoelen :)
              waar je s’winters niet aan vast vriest en welke s’zomers zeker niet te heet worden van de zon :):)

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.