Vervangingslampjes Meriva A

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Vervangingslampjes Meriva A

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    starter
    Deelnemer

voor mijn Meriva A wil ik een aantal vervangingslampjes aanschaffen (parkeer-, dim-, groot-, interieur-, rem-, achter-, knipperlicht etc). Ik kan echter nergens in de handleiding informatie hierover vinden.

Heeft iemand een overzicht van de verlichting die in de Meriva A wordt gebruikt? Of lees ik er gewoon overheen :agent ?

starter
      Deelnemer

Net achterlampje vervangen. Wat een crime; de hele unit moet uitgebouwd worden. Natuurlijk knapte er een lipje..

Nu nog het parkeerlicht vervangen. Helaas zit het luchtfilter in de weg…iemand tips?

beurjean

Op vraag 1 zou ik zeggen koop een universeel lampensetje van de Halfords ofzo met een h7 lamp.

Je kunt de slang voor het luchtfilter weghalen en daartussendoor de lamp wisselen. Je moet wel wat kracht zetten op de lamp met fitting eruit te krijgen.

starter
          Deelnemer

heb een philips vervangingsset gehaald. Prima setje.

Verder…achterlamp vervangen is een crime. De hele handel moet eraf geschroefd. Wat een gedoe..

Het parkeerlicht vervangen is ook een crime. Helemaal aan de passagierskant.

Maar goed, na veel gepiel en krachttermen is t gelukt :thumb

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.