Vervangen verlichting interieur.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vervangen verlichting interieur.

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    christiaan85

Goedemiddag,

Ik heb een vraag met betrekking tot de interieurverlichting in mijn Vectra sw uit 2008.
      Ik wil de gele verlichting van het tellerwerk en bijvoorbeeld raapknoppen vervangen door andere kleur lampjes. heeft iemand dit al eens gedaan en zo ja waar moet ik op letten. Ik neem aan zelfde wattage. Maar kán ik er ook gewoon ledjes inzetten? Het tellerpaneel is nu bijvoorbeeld te dimmen. Kan dat dan ook nog?

Groeten,

Christiaan

Opeltje17
      Deelnemer

Ledjes van je teller en raamknoppen etc, zal je moeten solderen zijn geen losse lampjes.

speaker
        Deelnemer

Zijn SMD leds. Die op de plaat gesoldeerd moeten worden. Is te doen , maar je moet wel wat skills en een soldeerstation hebben!

christiaan85

Jammer, ik was in de veronderstelling dat het zo kon. Ik begrijp hier dus ook uit dat een zelfde type lampje (alleen dan een andere kleur) ook gesoldeerd moet worden?

speaker
            Deelnemer

Ja hoor dat kan.
              Als je op youtube of vectra-c.com kijkt staan er zat voorbeelden van mensen die het gedaan hebben en how2’s

christiaan85

Bedankt, gaan we doen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.