Vervangen radiator astra G?

Forumindex Forums Modellen Astra Vervangen radiator astra G?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    wimmoens
    Deelnemer

Hallo,

Ik zou mijn radiator moeten vervangen van mijn opel astra bj2000  2.0 16v met airco.

Nu is de vraag moet die condensator er eerst uit en moet ik ergens opletten qua druk dat er op zit?

En moet die bumper eraf?

Mvg

Moens 

Nick-GSI
      Deelnemer

Makkelijkste is idd de bumper en airco condensor weg te halen, deze moet wel eerst met een airco apparaat worden leeggehaald en als alles klaar is moet die ook weer gevult worden met een airco apparaat

wimmoens
        Deelnemer

OK,maar de airo moet achteraf niet meer werken het is voor een auto dat carnaval stoeten rijd dus.
          heb ik dat airo app. dan nog nodig?

pjotter
          Deelnemer

Dit apparaat zuigt dmv vacuum de koelvloeistof eruit of in zodat je koelsysteem leeg is zonder koeling zal je motor snel warm lopen en overhit raken

koeling astra G

Nick-GSI
            Deelnemer

[quote quote=18363294]OK,maar de airo moet achteraf niet meer werken het is voor een auto dat carnaval stoeten rijd dus. heb ik dat airo app. dan nog nodig?[/quote]

Om hem leeg te halen wel, dat airco gas r134a is erg slecht voor het milieu

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.