Vervangen lamp mistllamp voorbumper

Forumindex Forums Modellen Omega Vervangen lamp mistllamp voorbumper

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Hugo46

Beste Allen

Vandaag de Omega goed te pakken gehad met poetsen etc na een trip naar Limburg en weer terug naar Leiden, hierna nog een controle op de verlichting en toen bleek dat de linker mistlamp niet meer werkt, het lampje zal wel defect zijn, nu is mijn vraag welke lampen ( merk ) kleuren nu het mooiste bij de xenonverlichting , als het goed is staat er in de handleiding hoe ik ze moet vervangen.

gr Hugo:hmmz :wtf

Opel Omega Elegance 2.6 V6 automaat met Vauxhall grill en 17 inch excutive velgen en ww voorruit bj Dec 2001

Tinuske

Er zit een HB4 lamp in, en zover ik weet kun je er geen ander kleur licht voor krijgen. Ben er zelf ook al mee bezig geweest maar heb nog niks kunnen vinden.

En vervangen is simpel, onder de mistlamp onder de bumper zit een rubbere dop, kun je door de “schroeven” een halve slag te draaien eruit halen en dan de kun je achter bij de mistlamp. Achter aan een halve slag draaien en dan komt de lamp+fitting eruit.

Hugo46

Ok dank je

Zal kijken of Halfords deze lampen heeft, er staat niets in de handleiding, deze verwijst je naar de Opeldealer, ik dacht dat er H1 in zou zitten.

gr Hugo

Opel Omega Elegance 2.6 V6 automaat met Vauxhall grill en 17 inch excutive velgen en ww voorruit bj Dec 2001

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.