Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › vervangen inlaatpsruitstuk
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 mei 2014 om 10:41 #17265728
ik heb een Opel Signum Z1.9DTH 150pk
inlaatspruitstuk moet vervangen worden
iemand enig idee wat de kosten zullen zijn van een nieuwe inlaatspruitstuk en
hoelang zo iets duurt om het te vervangen7 mei 2014 om 10:53 #18232622Volgens mij is het vervangen wel een aardig klusje als ik het me herinner
7 mei 2014 om 11:46 #18232623Ja ik geloof ook dat dit wel een tijdje duurt…
7 mei 2014 om 11:50 #18232624effe zoeken is al eerder aanbod geweest
je bent niet eerste maar ook zeker niet de laatste7 mei 2014 om 12:03 #18232625Distributie moet eraf,brandstofpomp eraf,Brandstofleidingen,is idd mooi klusje.
7 mei 2014 om 16:33 #18232626Is een beste klus. Zoals boevengenoemd moet alles er af ( en eenmaal je distr.riem er af meteen een nieuwe plaatsen! ) . Totale klus neemt zo’n 6 uur in beslag.
Een nieuw inlaat spruitstuk kost rond de 400 euro bij de VOD.Als je naar KCPerformance gaat dan lassen ze de wervelkleppen van je inlaatspruitstuk dicht en vervangen ze je distr.-set en waterpomp meteen. Jurgen (Raaf) heeft dit al laten doen en de mijne staat ook op de nominatie om dit binnen 7.000km te laten doen ( dan is mijn distr.-set aan de beurt , en laat ik meteen het inlaatspruitstuk aanpassen.)
10 mei 2014 om 06:41 #18232627@speaker wrote:
Is een beste klus. Zoals boevengenoemd moet alles er af ( en eenmaal je distr.riem er af meteen een nieuwe plaatsen! ) . Totale klus neemt zo’n 6 uur in beslag.
Een nieuw inlaat spruitstuk kost rond de 400 euro bij de VOD.Als je naar KCPerformance gaat dan lassen ze de wervelkleppen van je inlaatspruitstuk dicht en vervangen ze je distr.-set en waterpomp meteen. Jurgen (Raaf) heeft dit al laten doen en de mijne staat ook op de nominatie om dit binnen 7.000km te laten doen ( dan is mijn distr.-set aan de beurt , en laat ik meteen het inlaatspruitstuk aanpassen.)
Hey speaker wervelkleppen dichtlassen? Wat is hier het voordeel van en kan dit ook bij benzine?
10 mei 2014 om 06:53 #18232628Of ‘t bij de benzine ook kan weet ik niet. Vraag ‘t kcp king:
Hierbij ook een kleine nuance;Het stangetje en de kleppen worden in z’n geheel verwijderd.
De overgebleven gaten worden met op maat gedraaide dremels en locktight gedicht.In combinatie met een gesloten egr zorgt dit er voor dat het dichtslippen van je inlaatkanaal sterk vermindert. Hierdoor krijgt je motor de gevraagde hoeveelheid lucht waar door ie beter loopt.
Groet jraaf
10 mei 2014 om 07:34 #18232629My bad Raaf!!
10 mei 2014 om 07:43 #18232630No problemo Peet, de eerste die Pieter deed was idd laswerk.
Maar die jongens maken eerst een prototype en vervolgens ‘volmaken’ en perfectioneren ze dat king:Goude handjes daar bij kcp :thumb
Groet jraaf29 september 2014 om 13:34 #18232631@jraaf wrote:
No problemo Peet, de eerste die Pieter deed was idd laswerk.
Maar die jongens maken eerst een prototype en vervolgens ‘volmaken’ en perfectioneren ze dat king:Goude handjes daar bij kcp :thumb
Groet jraafoud topic ff op reageren :D
bij de nieuwere type inlaat kan het alleen dicht gelast worden de dopjes van kcp passen maar tot bepaald serie nummer.
Mijne wordt vandaag opgestuurd voor dicht lassen :DMvg Timothy
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.