Hallo,
mijn controle lampje met het accuteken ging regelmatig branden onder het rijden.
Na contact met de opel service ( ANWB) alles nagekeken accu en stroomverdeler waren goed.
Ik kreeg het advies direct naar de dealer te rijden.
Onder het rijden merkte ik dat er iets niet goed was met mijn stuurbekrachtiging.
Bij de dealer werd geconstateerd dat mijn computerstuurprogramma moest worden vervangen en een kleine beurt samen toch even 1500 euro. Dan denk je dat als je de auto gaat halen dat alles weer goed werkt. Helaas was dit niet het geval, de stuurbekrachtiging, werkte niet, met het autorijden hield hij in, boven de 100 km ging mijn stuur heel erg trillen en trok mijn auto naar links en ging als een dweil over de weg.
Twee dagen later startte ik mijn auto ging het lampje branden met het autoteken en een sleuteltje, na contact met de dealer weer terug met de auto en nu een week later is er nog niets bekend.
Aan alle kenners graag de vraag of jullie hiermee bekend zijn en kan het zijn dat door het plaatsen van een niet juist programma de funkties door een verkeerde aansturing niet goed werken.
HELP ! HELP! HELP!