vervangen computerstuurprogramma voor Meriva 2004

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila vervangen computerstuurprogramma voor Meriva 2004

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    meriva103

Hallo,

mijn controle lampje met het accuteken ging regelmatig branden onder het rijden.
      Na contact met de opel service ( ANWB) alles nagekeken accu en stroomverdeler waren goed.
      Ik kreeg het advies direct naar de dealer te rijden.
      Onder het rijden merkte ik dat er iets niet goed was met mijn stuurbekrachtiging.
      Bij de dealer werd geconstateerd dat mijn computerstuurprogramma moest worden vervangen en een kleine beurt samen toch even 1500 euro. Dan denk je dat als je de auto gaat halen dat alles weer goed werkt. Helaas was dit niet het geval, de stuurbekrachtiging, werkte niet, met het autorijden hield hij in, boven de 100 km ging mijn stuur heel erg trillen en trok mijn auto naar links en ging als een dweil over de weg.

Twee dagen later startte ik mijn auto ging het lampje branden met het autoteken en een sleuteltje, na contact met de dealer weer terug met de auto en nu een week later is er nog niets bekend.

Aan alle kenners graag de vraag of jullie hiermee bekend zijn en kan het zijn dat door het plaatsen van een niet juist programma de funkties door een verkeerde aansturing niet goed werken.

HELP ! HELP! HELP!

acor

Vorig jaar had ik ook problemen met het computerstuurprogramma van mijn Meriva uit 2003: de motor viel gewoon uit tijdens het rijden. Eerst dacht men aan een ander probleem en werd ik na een ‘herstelling’ weer de weg opgestuurd. Na het depaneren werd de wagen deftig onder handen genomen: defecte ECU dus. Na het vervangen door een nieuwe werkte de wagen weer als vroeger.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.