Vervangen CD70 display GID door een CID (Astra – Vivaro)

Forumindex Forums Modellen Astra Vervangen CD70 display GID door een CID (Astra – Vivaro)

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Sleeper

Dag Forummers,

Ik heb het een en ander uitgezocht, maar ik kom er niet helemaal uit.

Ik heb in mijn Astra H het volgende CD70 non kleurenscherm, met alle tabbladen (Bluetooth, radio, navigatie, BC)

In de Vivaro heb ik het volgende scherm zitten, ook een CD70, maar daar zitten niet van zulke tabbladen in.

Ik heb al nagelezen dat ik allereerst beide systemen moet uitleren en vervolgens in leren in de nieuwe auto, om het enigszins werken te krijgen.

Mijn vragen zijn als volgt:
      1. Zal dit werken, zal ik mijn tabbladen gewono blijven behouden in het nieuwe scherm?
      2. Hoe bouw in in godsnaam het scherm in de Vivaro uit? Astra weet ik het wel, heb dit allemaal al onderzocht, maar van de vivaro kan ik neits terugvinden.
      3. Kan iemand hier in omg. den haag/zoetermeer/r’dam dit voor mij uit en inleren, mocht het lukken?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Juffer1
      Deelnemer

Beide schermen eerst uitleren en vrijgeven. Displays kan je in principe gewoon wisselen.
        Ik zeg in principe omdat ik niet weet of de schermen onderling wel passen. Die van een Vectra C past namelijk niet in een Astra H.

Je zal van de Vivaro radio de RGB kabel mee moeten nemen naar de Astra H, en je zal een nieuw afdekraam moeten bestellen om het kleurenscherm in de Astra te kunnen bouwen.
        Waarschijnlijk zul je dan dus ook een raampje moeten hebben om het monochrome scherm in de Vivaro te kunnen monteren.

Tabbladen is gewoon te programmeren.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.