vertraging in knoppen/aanwijzers stuur astra j

Forumindex Forums Modellen Astra vertraging in knoppen/aanwijzers stuur astra j

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Heico ter Voert
    Deelnemer

Hallo allen.

Sinds een tijdje merk ik op dat (onregelmatig) de bediening op mijn stuur met vertraging werkt. Als voorbeeld de richtingaanwijzer, lampje op dashboard knippert normaal, maar het geluid werkt vertraagd en onregelmatig. Ook de bediening van de audio en snelheid cruisecontrol werken met vertraging. De knoppen op het dashboard daarentegen werken wel adequaat.

Het ene moment werkt dit wel goed, en na een paar keer doet de auto weer vervelend.

Ik heb gelet of het misschien door vochtig weer komt, of dat de auto nog niet goed is opgestart doordat ik misschien de sleutel te snel doordraaien, maar daar lijkt het niet aan te liggen.

1. Is het wellicht een relais die veroudert is o.i.d.? :help:
      Gizmo2000
      Deelnemer

Hoi,

Het klikt misschien gek, maar omdat het meeste canbus gestuurd is, zou het kunnen helpen als je de accu even ontkoppeld.

Dan na ongeveer 1 minuut weer aansluiten zodat de BC opnieuw start. Ik heb in het verleden een Astra H gehad waarbij de elektrische ramen niet goed meer werkte . Nadat ik de accu eraf had gehaald en er weer op was alles weer normaal.

Heico ter Voert
        Deelnemer

Hey,

Ik ga het eens proberen wanneer het probleem zich weer voordoet.

Ik laat het weten wanneer dit getest is. :toppie:

Heico ter Voert
          Deelnemer

Het lijkt er op dat het heeft gewerkt. Echter bleek de accu op te zijn. Nadat deze is vervangen en ik weer een tijdje rondrij gaat het allemaal vlekkeloos. :yahoo:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.