verstelbaar nokkenastandwiel + snellere nokkenas

Forumindex Forums Modellen Corsa verstelbaar nokkenastandwiel + snellere nokkenas

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    corsageak

hallo,

van welke blokken kan ik de verstelbare nokkenas tandwiel, en een snellere nokkenas over plaatsen? op mijn C14SE? kan het bijvoorbeeld van de 20NE of de 20XE ofzo?

hoor graag van jullie.

greetz
      corsageak

Lex
      Deelnemer

denk eerder die van een 1.6 8v gsi

corsageak

oke dan, dan ga ik daar naar zoekken.. en moet ik dan de 16SE of 16SEI.? of komt dat een beetje op het zelfde neer?..

Corsa_GSi
          Deelnemer

Wat ik op de site van DBilas zie is dat alles gelijk is voor de 1.2i t/m 1.6i 8 kleppers.
            De 1.2 en 1.3 carb versies zijn anders.

corsageak

nee gaat niet meer door frank. heb miss binnekort een loods groot genoeg voor +- 10 auto’s en dan komt er een matt witte b bij met een 20XE en en a corsa met een let erin. tenminste dat staat op de planningen t worden allemaal projectjes.

greetz

Corsa_GSi
              Deelnemer

Ja ja weet je zeker dat het niet allemaal halve projectjes worden….

Een A LET bouw je niet zomaar, dat kost serieus geld als je het echt goed wilt doen :o

corsageak

dat weet ik ook. maar ik heb dalijk alle tijd daarvoor, en ga het gewoon allemaal op me gemakkie doen, en t mag altijd wel geld kosten he;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.