versnellingsbak/koppeling Vectra 1.8 2001 (125 pk-versie)

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum versnellingsbak/koppeling Vectra 1.8 2001 (125 pk-versie)

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    bumke

Ik heb al een tijdje een rammel/gierend geluid wat wegvalt als ik de koppeling intrap. Vandaag was het dramatisch : bij het opkomen van de koppeling trilde de hele auto (alsof er een wiel los zit). En als ik 40/50 rijd, dan trilt de auto ook. het wordt niet erger bij remmen/sturen etc. dusssss: koppeling/versnellingsbak :( Morgen gaat m’n garage verder op onderzoek. Maar wat gaat me dit kosten / is het nog waard om dit te doen ? Vectra Business Edition 1.8 nieuwe versie (B2 ??), kilometerstand:iets meer dan 307-duizend (op gas).

ik wil ‘m nog niet kwijt, zelden zo’n comfortabele (ik ben ruim 1.90), zuinige (1:10 LPG), goedkope (een Opel op LPG !!!), vlotte (op teller nog steeds 215) en mooie (5-deurs Bordeaux-rood) auto gehad :( dus ook elke steunbetuiging is welkom :thumbup

sw_reijnders
      Deelnemer

Denk koppelingslager
        Je kunt op http://www.partsbase.nl zien wat die kost
        Maar ik kan je wel zeggen dat het niet goedkoop is

Menno1983

Helaas net ook een nieuwe bak er onder gezet….. Totaal kosten €1450,- dit was wel meteen met een nieuwe koppeling die aardig aan de prijs is ik. Heb hem met korting kunnen kopen voor €400,- en een andere bak van € 500,- met 12 maanden garantie bij klein gunnewiek en met weinig km. Dus als je zelf handig bent kan je wat besparen ik wou hier niet aan beginnen. Dus laten doen. Succes en trap niet in een goedkope bak dit is vaak ellende uit ervaring.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.