Versnellingsbak naar de ….??

Forumindex Forums Modellen Astra Versnellingsbak naar de ….??

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    wesp-nl

Hallo,

Sinds ik mijn Astra F 1.6 16v heb schakelt hij al niet heel lekker naar zijn 2.
      Hij heeft vaak dat hij in zijn 4 ging terwijl ik heb toch echt duidelijk in zijn 2 zette.

Nou heeft hij sinds gister dat helemaal vaak en krijg hem nauwlijks meer in zijn 2! hij gaat continu naar zijn 4. En ik had het ook een paar keer dat ik hem in zijn 1 zette maar aar 3e versnelling ging.
      Jaa ik kan wel schakelen en eet waar zijn 1 en 2 zitten… :P

Wat is dit? Is mijn versnellingsbak nu echt naar de klote of kan het ook nog wat anders zijn?
      En wat zou dit ongeveer kosten?

Koppeling is trouwens een paar 1000 km geleden vervangen.

Groeten Wesley

boekje1

kunnen een paar tanden zijn die afgebroken zijn en daarom dat hij mischien verspring
        zou het verder niet weten wat het zal moeten zijn

Haasje17
        Moderator

Ik denk dat je eerst eens moet kijken of je versnellingspook wel goed is afgesteld, lijkt erop alsof de schakelstang verdraaid zit waardoor je moeilijk in bepaalde versnellingen kunt komen en hij dan in een andere schiet.

pascal1109
          Deelnemer

Ik zou het schakelpinnetje eens bekijken, wat ik je op het andere forum al verteld heb ;)

Fearless
            Deelnemer

Bij dit soort dingen altijd eerst de versnellingspook afstellen. Ook die pin goed controleren want die wil wel eens kapot.
              Als ie dan niet goed is dan kan je altijd nog voor een andere bak kijken.

wesp-nl

Okee dan ga ik daar even voor langs bij de garage want weet daar zelf niks van.
                Dat zal dus wel mee vallen qua kosten?

@Pascal
                jaa bedankt je had daar ook al snel gereageerd ja :D

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.