Mijn vader rijdt een Corsa D met Easytronic, dus gecombineerde automaat-/schakelbak. Tis een 1.2.
De wagen is net 4 maanden oud en sinds gisteren zijn er problemen met de versnellingsbak. In het display knippert de F, van foute boel dus. Wagen start ook niet meer.
Nu de vraag: wat zou er aan de hand kunnen zijn en valt een reparatie aan de versnellingsbak onder de garantiebepalingen?
nou dat lijkt me wel dat het onder de garantie valt… anders zou ik hem meteen inruilen…
vind het erg slecht hoor vooral omdat die ook niet eens start… maar zou niet kunnen zeggen wat het zou zijn…
Ben eens benieuwd welke diagnose de Opel-garage gaat stellen. De optie van meteen inruilen kwam ook al direct in ons op. De goede man van ANWB die we gebeld hebben toen we onderweg opeens stil stonden en ons heeft afgesleept, vertelde dat storingen aan dit soort transmissies veel voorkomen, maar meer bij Toyota en VW en zelden bij Opel.
luister
als die auto 4 maanden oud is, valt ALLES onder de garantie :vertag
dan loop je bij de VOD binnen en zeg je in 1 zin . . . hij doet het niet en waar staat de koffie
zoek het maar uit en stuur vooral geen rekening :angel
[rquote=1899986&tid=145158&author=sw_reijnders]dan loop je bij de VOD binnen en zeg je in 1 zin . . . hij doet het niet en waar staat de koffie
zoek het maar uit en stuur vooral geen rekening :angel[/rquote]
Is inmiddels zo gebeurd. Hij ligt nu onder het mes. :D
Auteur
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.