Verse opelrijder

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Verse opelrijder

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    robinsoe

‘t Is misschien een beetje vloeken in de kerk, maar ik rij op dit moment nog in een Ford :hmmz

Maar ik ben in blijde afwachting van een Insignia die in september 2011 aan mij geleverd zal worden. En omdat ik daar zoveel mogelijk over wil weten kijk ik vaak op dit forum. Dan is het wel zo netjes om even een profieletje aan te maken en jezelf voor te stellen.

Ik ben een 33-jarige leaserijder uit Noord-Holland. Mijn werkgever in de IT houdt mij aan een aantal regels bij het kiezen van een auto. Binnen een aantal merken dient het een auto met minstens 4 deuren te zijn in de kleur zilvergrijs. Ikzelf wil zoveel mogelijk comfort en gemak hebben zodat ik tijdens het kilometervreten lekker zit. Binnen de randvoorwaarden die mijn werkgever stelt kan ik prima uit de voeten met mijn wensen.

Ikzelf ben altijd al gek geweest op auto’s. En dan met name de vormgeving. Dat is ook een voorname reden dat ik voor de opel insignia heb gekozen. Ik hoop nog vele plezierige kilometers in de duitse degelijkheid te gaan rijden :)

de wit

welkom hier.. veel leesplezier, en voor later, veel plezier met je nieuwe auto.. :thumb

RISL
        Moderator

Welkom hier!
          Jammer dat je wagen in het zilvergrijs moet zijn. Vind dat zelf niet zo mooi bij de Insignia.

vluggejaapie
          Deelnemer

Bekijk m ook even voor de gein in het zwart… die is echt veel mooier als grijs/zilver… maar goed smaken verschillen

robinsoe

Ja, in een wat donkerder kleur heeft ie wel wat meer ‘body’ zegmaar. Maar volgens mij is zilvergrijs in de combinatie met donkere ramen opzich nog niet eens zo verkeerd.

KadAstra-EF
              Deelnemer

Van harte welkom op dit forum !!
                Voor het plaatsen van foto’s en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic:

viewtopic.php?f=78&t=139209

Hartelijke groet, Rik

Kermitkiller

welkom hier :thumbup

robinsoe

…eindelijk, na lang wacht lijkt er toch een aflevermoment aan te komen. Volgende week woensdag wordt de bolide bij mij afgeleverd :)

Na de eerste kilometers zal ik mijn ervaringen wel delen op het insignia subforum.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.