Motorisch is er geen verschil.
Blok zelf is betrouwbaar.
Zwakke delen zijn de aangebouwde onderdelen als;
Wervelkleppen
Egr
Uitlaatspruitstuk
Als je gaat voor ern zdth, zoek er een zonder dpf en laat die er anders onderuit halen.
En neem dan gelijk de egr mee. Bij de distributie beurt ook gelijk de wervelkleppen verwijderen
Dat van de egr en roetfilter wist ik, heb laatst voor n kennis het roetfilter leeggemaakt en regenereren + egr laten uitschrijven. Maar met de wervelkleppen moet dat ook uitgeschreven worden?
Neuh, de selenoid die op je inlaatspruitstuk geschroefd zit kun je gewoon laten zitten.
De ECU bedient ‘m dan wel maar hij stuurt de kleppen niet meer aan omdat je die verwijdert hebt.
Hij zit overigens alleen op de derde aangesloten, vandaar dat stangetje king:
In motorvermogen onderin merk ik er niks verschil van dat ze er uit zijn.
Groet jraaf
Auteur
Berichten
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.