Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Verschillende Tigra's
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 januari 2010 om 18:03 #17215753
Ik heb zelf ook een Tigra gehad.. maar ik wil graag wat info weten wat nou precies wat wat is:
Rio Verde: De meest luxe versie!
Sport:? waar herken ik deze aan?
Optic: ? Elektrische pakket volgens mij?
Fresh:?Ik zelf had een Tigra zonder Airco ABS ESP stoelverwarming en spiegel verwarming wat was dit voor ding? wel met mistlampen ik denk een goedkope uitvoering sport?
mvg
Michael
3 januari 2010 om 18:14 #17581999ik heb een tigra sport (team uitvoering)
deze is te herkennen aan de carbon inleg aan de binnenkant van de auto.
in het midden console, de versnellingspook en de handgrepen in de deur.
en er zit een geel logo op de deur.de rio verde heeft een caramel kleurig leren interieur.
met stoelverwarming.
en volgens mij ook alles wat er maar op zou kunnen zitten.de andere 2 uitvoeringen ken ik niet zo
volgens mij heeft de “fresh” airco.4 januari 2010 om 18:24 #17582000je had de standaard tigra leverbaar als 1.4 16v en 1.6 16v
met 14 inch stalen velgen
de 16 werd in nederland standaard geleverd met abs op alle uitvoeringenvervolgens kreeg je de optic.
deze was voorzien van 15 inch lichtmetaal en mistlampen in de voorbumper.
alle ander uitvoeringen zijn afgeleid van de optic.
de FRESH met standaard airco
de RIO VERDE met beige (alleen nederland) leren interieur+electrische verstelbare en verwarmde spiegels.
de TWILIGHT idem als fresh maar met de speciale twilight lak
de SPORT idem aan de fresh maar met ABS op alle uitvoeringen
de TEAM idem aan de sport maar met carbon inleg.van de rio verde zijn voor elk land een eigen lakkleur en interieur kleur geweest, de duitse rio verde was blauw met een zwartlederen interieur, de beige is lastig te vinden de zwart leren interieur helemaal.
4 januari 2010 om 22:32 #17582001Hmm ik had toendertijd een Rio Verde kleur met bijbehorende bekleding. 15″ lichtmetaal met mistlampen.
Tevens airco, maar geen electrische ramen..Ach ja leuke dingen :D
5 januari 2010 om 06:37 #17582002mischien een topic voor dominic
5 januari 2010 om 11:23 #17582003ja was al aan het kijken :D
Alleen kan er nog niet heel veel uit halen..
Geen manier waarop je er achter kunt komen?
Frame nummer ofzo?
5 januari 2010 om 16:20 #17582004je heb ook nog de nautilus verde… daar zijn er 3 of 4 van in nederland… is met een blauw/groene kleur en bruin leder interieur….
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.