Forumindex › Forums › Modellen › Manta › verschil stuur kolom schakelaar
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 oktober 2010 om 16:35 #17226981
wilde een andere stuur schakelaar monteren ,maar nu kwam ik er achter dat deze geen functie had van de ruitersproeier
zit vaste pen op
ook als ik pen monteer van de oude zit dat knopje vastdus moet er een voetschakelaar gebruikt zijn
is het zo dat deze schakelaar uit het eerste type b1 komt of kan het wezen dat hij van een a manta iswel passen de stekkers in de zekeringkast en ook de 3 boutjes komen overheen met de stuurstang
11 oktober 2010 om 18:41 #17741124A manta heeft andere stekkers dus dat zal het geval niet zijn.
Niet GT/E of SR en voor bepaald jaar lijkt me.11 oktober 2010 om 18:42 #17741125komt inderdaad uit de 1e lichting B1.
die hadden nog een voetpompje.
de oranje hier heeft het ook, de grijze gt/e heeft al wel met drukknop.
dat terwijl er maar een paar jaar verschil in beiden zit.
oranje is van `77 meende ik, en de gt/e van `79 :D11 oktober 2010 om 19:06 #17741126Mijn eerste B1 was van ’78, die had al een drukknop.
Was origineel een 16S.11 oktober 2010 om 19:08 #17741127:o is dus maar van korte duur geweest, die voetpompjes in de B manta :D
11 oktober 2010 om 19:16 #17741128Dus wees maar zuinig op je oranje Manta!
Wat model/motor is deze? (origineel)11 oktober 2010 om 19:16 #17741129ja waarschijnlijk wel dan.. en misschien ook type afhangkelijk, want ik heb ook een 76’er gehad die gewoon een druk knopje had..
(misschien dat het er later ingebouwd is geweest)11 oktober 2010 om 19:20 #17741130heb zelf ook een 76er gehad en deze had ook een druk knopje
moet zeggen wist ook niet dat ze met voetpompje waren:D11 oktober 2010 om 21:23 #17741131heb er meer gehad met voetpompje, dus een zeldzaamheid is het niet :P
plaatje van een auto he :D
bj is trouwens 1975. en niet 1977 dus,
misschien dat enkel de eersten een voetpomp bediening hadden ? de gele S van een paar jaar geleden was ook van `75. met voetpomp.
de bruine automaat van half jaar gelden ook :P
12 oktober 2010 om 09:13 #17741132Kan ook van een C Kadett zijn. Die hebben dezelfde aansluitingen als Manta B.
12 oktober 2010 om 09:16 #17741133ja mijn c kadett heeft ook een voetpomp, en mijn 77’er manta b1 niet
rijd oen breurtie in de oranje manta hans?
12 oktober 2010 om 10:44 #17741134mijn b1 van 1975 had een drukschakelaar…
12 oktober 2010 om 15:49 #17741135origineel gepost door Christian-tsx
ja mijn c kadett heeft ook een voetpomp, en mijn 77’er manta b1 nietrijd oen breurtie in de oranje manta hans?
jups:agent
15 oktober 2010 om 18:49 #17741136Ben erg blij voor je broertje :agent
15 oktober 2010 om 19:56 #17741137ikke minder,
zojuist ritje verwegnistan gehad :fy1
voor die manta van m.maar we hebben 2 leuke schermpies voor weinig:P
15 oktober 2010 om 20:34 #17741138manta a heb 3 soorten, 1 enkel richting wijzer en met voetpomp, 1 richting wijzer
die je in kan drukken voor de ruitensproeier en 1 met draaiknop om ook de
ruitenwissers aan te kunnen zetten15 oktober 2010 om 20:38 #17741139ja volgens mij is t bij een B net zoiets..
voetpomp voor water…. richtingaanwijzer draaien voor ruitenwisser, zonder interval.
richting aanwijzer met drukknop voor water, en draaiknop voor interval, en stand 1 en 2 :D
15 oktober 2010 om 20:42 #17741140bij a had alleen het laatste type een draaiknop voor de wissers,
bij de andere 2 zit de wisser schakelaar op het dashboard :)15 oktober 2010 om 20:59 #17741141:o ook gaaf :D
16 oktober 2010 om 07:19 #17741142en A heeft nooit een interval stand gehad, maar met een beetje geduld heb je zo die van een B erin :D
16 oktober 2010 om 11:11 #17741143origineel gepost door hanzzz
en A heeft nooit een interval stand gehad, maar met een beetje geduld heb je zo die van een B erin :Dheb ik in mijn oranje a ook zo zitten :D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.