Forumindex › Forums › Modellen › Manta › verschil lpg mengstukken cih
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 maart 2010 om 09:47 #17218491
omdat ik dus lpg op d emanta wil hebben zoek ik een menstuk voor tussen de LMM
krijg nu mail van verschillend emensen die er 1 hebben liggen ,maar ze zijn allemaal anders
van 4 kant tot half rond
wat is het verschil hier tussen ?????11 maart 2010 om 16:31 #17628077als ze passen niks. mijne is vierkantig btw.
11 maart 2010 om 17:34 #17628078is half rond niet voor de carburateur uitvoering??
ik heb ook een vierkante uitvoering voor de llm zitten
11 maart 2010 om 20:21 #17628079Originally posted by henry.kummeling
is half rond niet voor de carburateur uitvoering??ik heb ook een vierkante uitvoering voor de llm zitten
hij lijkt op die van een injectie ,maar ken ze enkel als vierkant
en dat koper kleurige pijpje boven op ziet er ook anders uit dan wat ik ken bij een inlaat.ken ze zoals deze zeg maar
bij deze zit nl de invoer heel anders dan bij de eerste foto
11 maart 2010 om 20:45 #17628080bij mijn b zit pijpje aan boven kant weer anders dus
11 maart 2010 om 21:46 #17628081Waar de invoer zit maakt geen zak uit, het gaat em om de venturi, een venturi van 35mm is goed voor een 2,4 een 2.0 loopt er wel op.
Hoe groter de venturi hoe MINDER gas er meegezogen word.
Op me a ascona met 16v heb ik een gasstuk van een 3.0E zitten, deze was echter te groot. Hier heb ik een kegel in gemaakt zodat het gas beter gemengd word.
11 maart 2010 om 21:50 #17628082Maar goed afstellen is wel ff werk, succes
Maar ehhhh, iets zelf uitvinden/uitdokteren mag ook wel es ;)
12 maart 2010 om 08:34 #17628083voor het afstellen gebruik ik altijd het kastje die het lambdasignaal weergeeft met leds
en dat is home made :P:Pdanny die heb je bij me wel eens gezien
12 maart 2010 om 08:59 #17628084Originally posted by Manta 24V
Maar goed afstellen is wel ff werk, succesMaar ehhhh, iets zelf uitvinden/uitdokteren mag ook wel es ;)
dacht juist dat dit forum voor advies was als men iets niet wist
en waarom me hersens breken over iets wat een ander al uitgevonden heeft :P.
denk dat juist daarom dit forum er is toch????:thumbup12 maart 2010 om 18:06 #17628085origineel gepost door henry.kummeling
voor het afstellen gebruik ik altijd het kastje die het lambdasignaal weergeeft met leds
en dat is home made :P:Pdanny die heb je bij me wel eens gezien
Ja heb em al eens gezien Henri, heb er zelf ook 1 inzitten, maar heb de gaten in me mengstuk best een eind groter moeten maken. Voor een mooi resultaat
12 maart 2010 om 18:07 #17628086²Mantadevil. Is ook wel zo. Alleen soms moet alles zo voorgekauwd worden…
Geen discussie maar weer ontopic, :wors
12 maart 2010 om 18:19 #17628087is ook geen disussie hoor ,maar goed er zijn mensen die meer weten van bepaalde dingen en dan is wat advies wel handig
12 maart 2010 om 18:20 #17628088origineel gepost door Manta 24V
origineel gepost door henry.kummeling
voor het afstellen gebruik ik altijd het kastje die het lambdasignaal weergeeft met leds
en dat is home made :P:Pdanny die heb je bij me wel eens gezien
Ja heb em al eens gezien Henri, heb er zelf ook 1 inzitten, maar heb de gaten in me mengstuk best een eind groter moeten maken. Voor een mooi resultaat
wat is je diameter dan van je venturie en de gaatjes???
plaatje bij het praatje
12 maart 2010 om 18:34 #17628089wat doe je precies met dat kastje en hoe werkt dat ?
12 maart 2010 om 19:05 #17628090hier sluit je een lambda sonde op aan dan kun je aan het oplichten van de leds hoe de verbranding van de motor is {rood is te rijk ,oranje is te arm}
12 maart 2010 om 21:13 #17628091oke maar goed bij manta werkt dat toch niet ?
13 maart 2010 om 07:30 #17628092je moet er zelf wel even een lambda sonde in je uitlaat zetten
13 maart 2010 om 13:08 #17628093Diameter is dacht ik 38mm en de diameten van de gaatjes 3,5mm (vrij groot dus) zitten ongeveer 10 of 12 gaatjes in de rondte.
Verbruik ruim 1:9 en ik rij korte stukjes.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.