Forumindex › Forums › Modellen › Manta › verschil koplampen orgineel manta B
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 februari 2010 om 20:10 #17217522
eens een keer niet over de dubbele koplampen :jerry
ik ben dus bezig met mijn manta b gt/e
orginaliteit is leuk, maar links en rechts wat naar eigen
smaak is ook ook leuk, altijd ieder voor zich :Pmaar nu kom ik op het volgende;
je hebt de wereld aan soorten koplampen,
voor zover ik weet, maar nog geen plaatjes van heb..
de hele platte uitvoering..
de wat minder platte uitvoering…
en dan die dikke met die omzet rand.welke lampen horen in welke… h4 of dat andere..?
en orgineel voor een gt/e is het 2e type als boven omschreven,
maar mogelijk vind ik die met de rand ook wel mooi :Dnu staat er op mp… een setje koplampen,
welke mij er wel netjes uitzien, maar daar moeten van die
“bolletjes” in.. :wtfnee ik ben niet bang dat iemand anders ze nu snel koopt
wie wil er tegenwoordig nog van die aquariums :jerry:jerryook zou ik graag willen weten of er nog verschil in het beeld van het glas zit??
zodat ik de bak van de bovenstaande demonteer, en daar mijn eigen bak achter zet.. mijn lampen zijn versmeerd op de verbinding met het 1e gedeelte, vandaar…15 februari 2010 om 20:24 #17616587die advertentie klopt niet
zei de eigenaar zelf ook al ze komen van een 89er GSI
lampen komen als het goed is mijn kant op komende week.
15 februari 2010 om 20:54 #17616588waarschijnlijk binnen kort nog wel setje te koop wil er dubbele in
15 februari 2010 om 21:04 #17616589:o ze zijn dus al verkocht?? nha prima, veel geluk dr mee kees :D
maar wat is nu het verschil tussen al die lampen?
15 februari 2010 om 21:12 #17616590ja ik had m gister al gesproken ik dacht ook al wat moet ik nou met die bolletjes
maar hij zei dat t nie klopte
ik hoorde t ook ja van al die verschillen maar ik ken het niet
15 februari 2010 om 21:21 #17616591ennuh.. die ouwe van jou??? defect.. of wat?
15 februari 2010 om 21:38 #17616592ene is toch duplo andere h4 ??
15 februari 2010 om 21:49 #17616593Als je H4 lampen monteert, moet je officieel ook H4 lenzen hebben (dus moet het in het glas staan).
16 februari 2010 om 18:38 #17616594origineel gepost door Ghanz
ennuh.. die ouwe van jou??? defect.. of wat?iedere keer lek
al van alles geprobeerd:thumbdown
16 februari 2010 om 18:50 #17616595Als je H4 lampen monteert, moet je officieel ook H4 lenzen hebben (dus moet het in het glas staan).
klopt had hier nog koplampen liggen staat h4 in glas
17 februari 2010 om 02:55 #17616596origineel gepost door Opelkees
origineel gepost door Ghanz
ennuh.. die ouwe van jou??? defect.. of wat?iedere keer lek
al van alles geprobeerd:thumbdown
dat de lijm rand van het glas op staal scheurt is een bekend fenomeen!
en dat de schuimranden tussen kunststof en staal niet dichtblijven is ook bekend…
ik heb de glasrand met transparante dakgoot reparatiekit afgesmeerd.
geen vuiltje meer aan de lucht!en de afdichting tussen staal en kunststof dicht gekit met Terostaat kit.
Merk is teroson die blijft zacht:) en komt uit de caravan industrie dus ff een kampeerwinkel of caravandealer aanschieten.
makkelijk te verwerken en makkelijk van je handen te krijgen door simpelweg na een tijdje het geheel met een bolletje rest kit weg te stempelen.laat je liever geen andere butyleenkit aansmeren!
werkt wel maar verwerkt klote en je krijgt het bijna niet meer los met andere kit, ook de kit-band is niet te adviseren omdat die ook te stijf word..17 februari 2010 om 17:39 #17616597dankje voor de info! kan handig zijn:D
21 maart 2012 om 22:35 #17616598zo, 2 jaar en een beetje verder, en we trappen m weer de lucht in.
wat google al niet doet :Pheb weer een duplo h4 kwestie liggen.
verschil in lampen is nu duidelijk, maar het volgende feit:
men neme 2 manta b koplampglazen, met opdruk H4
men montere 2 kunstof unit bakken daarop, met in 1 een duplo lamp
en in een een h4 lamp binnenreflector., tja.. waarom? geen idee,
maar het ligt er nu eenmaal zo bij.vervolgens willen we natuurlijk graag allebei H4.
de een heeft een brugje op de reflector staan, wat voor de lamp staat, met een ronde uitsparing erin.
de ander heeft een brugje zonder deze uitsparing.google doet veel… maar het antwoord hierop is hij mij nog steed schuldig.
dus heren… vertel vertel :D
29 maart 2012 om 16:06 #17616599ja zijn nog wel redelijk wat verschillen
ook div merken schijnbaar29 maart 2012 om 16:17 #17616600had die dublo krengen nog niet eerder losgehad haha
29 maart 2012 om 17:25 #17616601@Ghanz wrote:
zo, 2 jaar en een beetje verder, en we trappen m weer de lucht in.
wat google al niet doet :Pheb weer een duplo h4 kwestie liggen.
verschil in lampen is nu duidelijk, maar het volgende feit:
men neme 2 manta b koplampglazen, met opdruk H4
men montere 2 kunstof unit bakken daarop, met in 1 een duplo lamp
en in een een h4 lamp binnenreflector., tja.. waarom? geen idee,
maar het ligt er nu eenmaal zo bij.vervolgens willen we natuurlijk graag allebei H4.
de een heeft een brugje op de reflector staan, wat voor de lamp staat, met een ronde uitsparing erin.
de ander heeft een brugje zonder deze uitsparing.google doet veel… maar het antwoord hierop is hij mij nog steed schuldig.
dus heren… vertel vertel :D
heb je het nu over de uitsparing voor het lampje? of is het een markering op de reflector?
29 maart 2012 om 19:27 #17616602heb metalen ding wat in de reflector staat, op de plek voor en om de lamp heen.
daar zit voorop een uitsparing in.zaleerdaags een foto plaatsen. maar eerst beetje druk druk druk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.