Verschil in luchtslang

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) Verschil in luchtslang

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Jurgen
    Deelnemer

Ik ben bezig met het opbouwen van een c20ne blokje uit een Kadett GSi van 1989, welke in een Corsa A gaat komen. Nu zat daar de luchtslang niet bij, die van de luchtmassameter naar het gasklephuis loopt. Nu kom ik er af en toe wel 1 tegen maar daar zit een gat in voor een luchttemperatuursensor, maar volgens mij zit er in mijn kabelboom geen stekker voor. Zijn er blokjes waar geen luchttemperatuursensor op hoort?

Haasje17
      Moderator

Luchtslang van de SEH gebruiken die heeft er geen volgensmij. C20ne volgensmij wel..

sebastiaankadettcabriogsi
        Deelnemer

dan zijn de luchtslangen die jij vind van een c20ne astra gsi die hebben wel een sensor en een ander type lmm

VincentR
          Deelnemer

Een c20ne uit een kadett van 91 heeft niet zo’n temperatuur sensor of wel?
            Ik heb ook zo’n slang nieuw gekocht met een gat erin, maar die heb ik gewoon netjes dicht gemaakt.

wim-v6
            Deelnemer

Alleen de Astra-F C20NE (Bosch M1.5.2) heeft een tempsensor in de slang

Jurgen
              Deelnemer

Bedankt voor de antwoorden mannen!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.