Verschil carrosserie commo b stuurbekrachtiging Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Verschil carrosserie commo b stuurbekrachtiging Dit onderwerp is leeg. 4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4) Auteur Berichten 24 augustus 2012 om 17:56 #17251668 mr-turboDeelnemer Lid sinds:1 July 2004 Zit er idd verschil in de kas van een Commodore b met en zonder bekrachtiging ? Er zou bij het stuurhuis een verschil zijn om de extra lengte op te vangen Dank ! 24 augustus 2012 om 18:15 #18060085 opelforever Lid sinds:22 November 2008 yep om servo te monteren moet je een stuk uit je brandschot halen en een kommetje er weer in lassen niet zo makkelijk als bij een c commo 24 augustus 2012 om 18:29 #18060086 bettus accuDeelnemer Lid sinds:14 March 2009 klopt idd. ik heb wel zo’n origineel stuk voor je liggen… 24 augustus 2012 om 20:23 #18060087 Anoniem Lid sinds:1 January 1970 Klopt helemaal Heb t bij m.n ex d rekord station ook moeten veranderen Toen ik daar de commo assen incl stuurbekrachtiging in geboud had Heb toen zelf een bakje/kommetje gemaakt wat aan de binnenkant in de auto glast moest worden Ik vond het redelijk te doen Maar met n origineel stukje plaatwerk zal t nog makkelijker gaan Auteur Berichten 4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen