Forumindex › Forums › Overige › Feedback en mededelingen › Vernieuwde marktplaats nu geopend. Bekijk hem nu!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 maart 2012 om 21:14 #18000492
Carrosserie is overigens met dubbel S.
8 maart 2012 om 21:20 #18000482AnoniemLid sinds:
1 January 1970thx :thumb meteen aangepast.
Heb vroeger veel gespijbeld :jerry
9 maart 2012 om 09:30 #18000486Overigens vind ik het wel jammer dat ik de verkooptopics niet meer zie bij ‘Vandaag gepost”.
9 maart 2012 om 09:39 #18000484AnoniemLid sinds:
1 January 1970het marktplaatsdeel gebruikt zijn eigen tabellen in de database, en niet de tabellen die het forum gebruikt. Dit geldt dus ook voor de reacties op de advertenties. Daarom is dit niet met elkaar te verweven.
Het is (volgens mij) technisch wel mogelijk om een apart overzicht te tonen van de nieuwste advertenties.Anderzijds vond ik het storend om tussen de discussies reacties te lezen betreffende de verkooptopics zoals biedingen.
9 maart 2012 om 16:56 #18000467vind het persoonlijk niks, mede door dat te koop en gevraagd door elkaar heen staan.
wat een ander vraagt interesseert mij niks dus keek er ook amper naar.
is er een mogelijkheid om tgv uit te zetten?
en ook de afbeeldingen zijn die uit te zetten naast de ads? zo blijf je aan het scrollen net als op marktplaats… helemaal op de telefoon :hmmzvond het oude juist super overzichtelijk en je kon in 1 oogopslag zien of er iets nieuws bij stond.
9 maart 2012 om 17:01 #18000466en reacties op de onderwerpen zijn niet zichtbaar? of kan dat helemaal niet meer?
juist de reacties waren soms interessanter of informatiever dan de adv. zelf.
9 maart 2012 om 19:52 #18000489AnoniemLid sinds:
1 January 1970@sw16v wrote:
vind het persoonlijk niks, mede door dat te koop en gevraagd door elkaar heen staan.
wat een ander vraagt interesseert mij niks dus keek er ook amper naar.
is er een mogelijkheid om tgv uit te zetten?
en ook de afbeeldingen zijn die uit te zetten naast de ads? zo blijf je aan het scrollen net als op marktplaats… helemaal op de telefoon :hmmzvond het oude juist super overzichtelijk en je kon in 1 oogopslag zien of er iets nieuws bij stond.
Als je even de zoekfilter gebruikt kan je aangeven dat je alleen “aangeboden” advertenties wilt weergeven
@sw16v wrote:
en reacties op de onderwerpen zijn niet zichtbaar? of kan dat helemaal niet meer?
juist de reacties waren soms interessanter of informatiever dan de adv. zelf.
Onder de advertenties staan de reacties( indien deze er zijn) Ook kan je zelf reageren op een advertentie.
Deze wordt niet gemengd in de discussie-forums, maar zijn gewoon onder de advertentie te bekijken.9 maart 2012 om 20:37 #18000485AnoniemLid sinds:
1 January 1970De oude marktplaatsforums waren sinds verleden week al gesloten voor nieuwe advertenties, Om verkoopdeals nog af te kunnen ronden was reageren nog wel mogelijk.
Vanaf nu is het gehele marktplaats gesloten. Wel blijft het nog 1 week zichtbaar om eventueel deals te voltooien. Vanaf volgende week zal het oude marktplaats volledig gesloten worden, en gaan we geheel over op het nieuwe forum-marktplaats
10 maart 2012 om 15:43 #18000474Vind het zwaaaaaar klote dat die andere weg is nu zijn ook al mijn advertentie’s weg wat ik erop had staan zat best veel werk in
word daar ook nog aan gedacht??Gr Daniel
10 maart 2012 om 17:51 #18000472AnoniemLid sinds:
1 January 1970@DanielC20xe wrote:
Vind het zwaaaaaar klote dat die andere weg is nu zijn ook al mijn advertentie’s weg wat ik erop had staan zat best veel werk in
Erg kort door de bocht. :thumbdown
Je kunt je advertenties zelf even herplaatsen dmv de tekst te kopieren en deze te plakken in de nieuwe advertentie.
Veel werk? … Zie het als een hobby. :D
10 maart 2012 om 20:04 #18000463AnoniemLid sinds:
1 January 1970Van mij geen commentaar of negatieve reactie. Zie enkel een kein typfoutje staan,
Ik zie in advertenties deze regel staan (Laatst aangepast op 07 maart 2012 15:05 OM Senatorman)
Hoort het niet zo te zijn (Laatst aangepast op 07 maart 2012 OM 15:05 Senatorman)
Gaat om het woordje OM :vertag.
Verder een mooie Marktplaats :thumb10 maart 2012 om 20:29 #18000460mja voorruit gegaan
advertenties komen niet meer bij vandaag gepost te staan vindt ik erg jammer om me netjes uit te drukken resultaat dat ze mider bekeken wordenverder kom ik op de nieuwe marktplaats niet op via tapa talk met iphone en gewoon kan ik nog steeds niet in loggen
hoop dat hier wel prioriteit aan gegeven wordt want is gewoon kloten of ik die wat verkeerd
10 maart 2012 om 21:26 #18000459AnoniemLid sinds:
1 January 1970@eddepet007 wrote:
mja voorruit gegaan
advertenties komen niet meer bij vandaag gepost te staan vindt ik erg jammer om me netjes uit te drukken resultaat dat ze mider bekeken wordenverder kom ik op de nieuwe marktplaats niet op via tapa talk met iphone en gewoon kan ik nog steeds niet in loggen
hoop dat hier wel prioriteit aan gegeven wordt want is gewoon kloten of ik die wat verkeerd
Vanavond de nieuwste Tapatalk versie 3.2.0 geinstalleerd. Misschien dat dit iets oplost.
10 maart 2012 om 21:31 #18000449Net effe gekeken als ik op marktplaats kijk kom ik op de oude terecht
10 maart 2012 om 21:38 #18000458AnoniemLid sinds:
1 January 1970ok, oude link in je cache dus. Leeg je cache eens en open
http://www.opel-forum.nl/buysell/11 maart 2012 om 00:24 #18000457@Senatorman wrote:
@DanielC20xe wrote:
Vind het zwaaaaaar klote dat die andere weg is nu zijn ook al mijn advertentie’s weg wat ik erop had staan zat best veel werk in
Je kunt je advertenties zelf even herplaatsen dmv de tekst te kopieren en deze te plakken in de nieuwe advertentie.
Nou dat ben ik niet met je eens maargoed
je zegt kopieeren en plakken dan moet ik toch eerst eens de oude terug vinden kan nergens meer iets vinden dus vandaar en het is me veel werk geweest en hobby nou nee dat niet hobby is Opel geen advertentie’s plaatsen dus dat vind ik ook al niet zo op zijn plaats maargoed kan aan mij liggen ik vind het in ieder geval jammer en ga ze ook niet meer opnieuw plaatsen als ik ze nergens kan terug vindenMvg daniel
11 maart 2012 om 01:59 #18000455Als je ze opnieuw plaats komen ze wel ff boven aan te staan wat de verkoop bevorderd.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
11 maart 2012 om 07:52 #18000450AnoniemLid sinds:
1 January 1970@DanielC20xe wrote:
@Senatorman wrote:
@DanielC20xe wrote:
je zegt kopieeren en plakken dan moet ik toch eerst eens de oude terug vinden kan nergens meer iets vinden dus vandaar en het is me veel werk geweest en hobby nou nee dat niet hobby is Opel geen advertentie’s plaatsen dus dat vind ik ook al niet zo op zijn plaats maargoed kan aan mij liggen ik vind het in ieder geval jammer en ga ze ook niet meer opnieuw plaatsen als ik ze nergens kan terug vindenMvg daniel
Als je de zoekfunctie even had gebruikt dan vindt je met gemak al je 8 advertenties weer terug.
Zoek naar alle advertenties van mijHier heb je alle 8 advertenties weer gevonden. Sterkte met het enorme werk om deze 8 even te kopieeren naar het nieuwe marktplaats.
11 maart 2012 om 10:01 #18000454@Senatorman wrote:
@DanielC20xe wrote:
@Senatorman wrote:
@DanielC20xe wrote:
Als je de zoekfunctie even had gebruikt dan vindt je met gemak al je 8 advertenties weer terug.
Zoek naar alle advertenties van mijHier heb je alle 8 advertenties weer gevonden. Sterkte met het enorme werk om deze 8 even te kopieeren naar het nieuwe marktplaats.
Jong vent wat lul je nu dom met je Sterkte met het enorme werk van deze 8 advertentie’s :wtf
het is mij zeker een werk geweest om alles erop te zetten dus het klinkt niet gek als ik het vvervelend zou vinden als ik mijn advertentie’s weer opnieuw erop had moeten zetten dus die opmerking wat je daar geeft komt uit frustratie van je zelf , Vind wel harstikke fijn dat je me wel heb geholpen alleen het had op een andere manier moeten plaatsvinden maargoed wie ben ik he
zou zeggen succes verder met dit forumGr Daniel
11 maart 2012 om 21:16 #18000478@DanielC20xe wrote:
Jong vent wat lul je nu dom met je Sterkte met het enorme werk van deze 8 advertentie’s :wtf
het is mij zeker een werk geweest om alles erop te zetten dus het klinkt niet gek als ik het vvervelend zou vinden als ik mijn advertentie’s weer opnieuw erop had moeten zetten dus die opmerking wat je daar geeft komt uit frustratie van je zelf , Vind wel harstikke fijn dat je me wel heb geholpen alleen het had op een andere manier moeten plaatsvinden maargoed wie ben ik he
hoop dat je niet erg veel heb betaalt voor deze service.
vind jou reactie ook niet erg vriendelijk.
ik heb hem een pm gestuurd en kreeg netjes antwoordt goed en duidelijk.
wat je zaait oogst je .tja is even wennen maar ja denk dat het wel een vooruit gang is .
voorlopig vind ik het nog een beetje lastig .11 maart 2012 om 23:02 #18000475@krasy wrote:
@DanielC20xe wrote:
hoop dat je niet erg veel heb betaalt voor deze service.
vind jou reactie ook niet erg vriendelijk.
ik heb hem een pm gestuurd en kreeg netjes antwoordt goed en duidelijk.
wat je zaait oogst je .tja is even wennen maar ja denk dat het wel een vooruit gang is .
voorlopig vind ik het nog een beetje lastig .Even 1 vraag aan jou; Voor wie is dit bericht? Voor jou of voor Senatorman?
12 maart 2012 om 17:12 #18000462Is dit een topic om je frustratie te uiten of om een oplossing te krijgen.
Lijkt wel een klaag topic
maar goed dat is mij mening.
Ik moet er wel aan wennen maar dat moet je tegenwoordig met alles wat er vernieuwd wordt.12 maart 2012 om 18:12 #18000451@noci wrote:
Is dit een topic om je frustratie te uiten of om een oplossing te krijgen.
Lijkt wel een klaag topic
maar goed dat is mij mening.
Ik moet er wel aan wennen maar dat moet je tegenwoordig met alles wat er vernieuwd wordt.Maaak niet uit in welk topic je dan ook zit
beetje respect is niet te veel gevraagd en niet te veel bemoeials zou ook al een oplossing zijn
maarjah gelukkig denken we niet allemaal het zelfde……Gr Daniel…..
12 maart 2012 om 21:58 #18000483Heb volgens mij het hele topic doorgelezen. Ik vind het er zelf goed uitzien.
Ik heb nog niks verkocht, maar misschien is het handig in combinatie met de paypal account dat je ook de verzendkosten kan invullen en zichtbaar is.
En bij betalen via ebay dat dit wordt overgenomen. Die functie heb ik nog niet gezien.13 maart 2012 om 22:05 #18000448bleah.. zeurkloten hier ja haha
maargoed… zeg ik heb ook wat te zeuren…
kan dat verrekte woonplaats ding niet verplicht worden ??? en dan met name doelend op het nieuwe marktplaats deel. heb er net eens door heen gebladerd, maar toch nog een boel vragen met… waar af te halen …? mogelijk is er een standaard protocol voor bij een advertentie, zodat het niet vergeten wordt…. tis maar een idee ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.