Forumindex › Forums › Overige › Feedback en mededelingen › Vernieuwde marktplaats nu geopend. Bekijk hem nu!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 februari 2012 om 17:48 #18000544
word ook alles door jullie verhuist? of moet je alles op nieuw er op zetten?
opzich niet verkeerd, volgens mij kan een groot deel van wat ik er op had staan wel af inmiddels haha:P29 februari 2012 om 17:56 #18000545Ik heb maar een nieuwe gemaakt.
maare, dit ziet er keurig uit !!!!!!!!!
Dit is een hele grote verbetering.
Senatorman: KLASSE !!29 februari 2012 om 21:51 #18000546AnoniemLid sinds:
1 January 1970Iedereen zal alles opnieuw moeten plaatsen. Deze week ben ik aan het testen, om volgende week het “oude” verkoopforums te kunnen sluiten.
Ik raad nu iedereen al aan om zijn of haar advertenties in het nieuwe verkoopdeel te plaatsen omdat het oude MP binnenkort gaat sluiten.Bedankt voor de complimenten. Heb het niet helemaal zelf gemaakt. Het betreft een bestaande aanvulling, die nog lang niet eindontwikkeld was, en vele fouten had die nog verbeterd moesten worden. De bestaande programmeur had geen tijd voor deze klus, en ben op zoek gegaan naar een nieuwe free-lance programmeur, en deze heeft met nauwe samenwerking met mij dit kunnen maken zoals het nu is. aan deze klus hebben we zo’n 8 weken aan gewerkt. in de vrije uurtjes.
Maar al zeg ik het zelf, het resultaat mag er zijn. Lekker overzichtelijk, iedereen kan nu zelf zijn advertentie beheren, wijzigen, verlengen, de status wijzigen of helemaal verwijderen.
Zo kan je bijvoorbeeld zelf de advertentie wijzigen in “verkocht” of “gesloten” deze wordt dan wel weergegeven onder jouw account, en is ook zichtbaar door andere bezoekers via verkoperinfo, alleen staat deze niet meer in de rubrieken en zoekresultaten.Is de tijd van 60 dagen verstreken, dan kan je alleen zelf deze ad nog zien, maar niemand anders. Verleng je deze weer, dan is hij weer zichtbaar voor opnieuw 60 dagen. Heb je het product verkocht, kan je de advertentie zelf deze status geven, of helemaal verwijderen.
29 februari 2012 om 22:10 #18000547AnoniemLid sinds:
1 January 1970Top werk, Het is al een super mooie site en word alleen maar beter. Dikke complimenten voor het vele werk :thumb :jerry
29 februari 2012 om 22:14 #18000548Goh dan hoef ik als moderator zijnde als het goed is minder te doen straks :P
29 februari 2012 om 22:17 #18000549AnoniemLid sinds:
1 January 1970Inderdaad Stender, de computer neemt het werk van mensenhanden over. :D
Maar we komen elders op het forum weer handen tekort.29 februari 2012 om 23:33 #18000550Het ziet er erg fijn uit vergeleken met het bestaande gedeelte, nu maar snel vullen met advertenties mensen :thumb
1 maart 2012 om 01:29 #18000551hulde…! :thumb
erg goed bezig, jongens…! :jerry
1 maart 2012 om 18:08 #18000552Van de week ens even m’n setje 17 inch wintervelgen met band voor de insignia te koop zetten.
Edit: Ze staan erop buysell/single_ad.php?ad_id=52
1 maart 2012 om 18:22 #18000553Nette aanvulling Senatorman, top!
Op deze manier verdwijnen vanzelf de oude advertenties, een stuk netter allemaal.
2 maart 2012 om 21:23 #18000554Zal ik dan maar even de eerste zijn die vervelend gaat doen? :P
Heb een klein script-foutje ontdekt bij de ads zelf…Bij iedere woonplaats staat ‘gebruikt’ ipv de woonplaats… Wat kan zijn dat de tekst verkeerd is, of de variable van de ‘woonplaats’ :P
2 maart 2012 om 21:37 #18000555:thumb
2 maart 2012 om 21:44 #18000556Hihi, dan ik ook maar vevelend doen maar:
Dit haal ik uit de opmaak advertentie:
“Paypal e-mail:
Geen je paypal-mailadres in, indien je paypal accepteert”Volgens mij klopt hier iets niet toch ?
Rik :)
2 maart 2012 om 22:14 #18000557AnoniemLid sinds:
1 January 1970@ Klopper. Thx . Het betreft de nieuw/gebruikt keuze dit bij de opmaak geselecteerd dient te worden.
@KadAstra Inderdaad, een spelfoutje. Ga dit meteen oplossen.
Nog een foutje is dat als je paypal accepteerd, je in Dollars betaalt krijgt :hmmz
2 maart 2012 om 22:19 #18000558Dollars ? :jerry :jerry :jerry :jerry
Rik :)
3 maart 2012 om 11:34 #18000559ik mis nog een afdeling :P
ruilen ;)
heb me angel eyes er op, maar zijn alleen te ruil, maar prijs is verplicht:P
nja ik kan gelukkig aanvinken dat het in de advertentie staat.en dan nog iets.
ik heb mijn lampen er op gezet, gelijk er na op vandaag gepost geklikt, staan ze niet tussen.
dus je moet echt naar marktplaats gaan om ze te zien.
klopt dit?3 maart 2012 om 12:06 #18000560ziet er top uit!
3 maart 2012 om 12:26 #18000561AnoniemLid sinds:
1 January 1970@soepkiepe wrote:
ik mis nog een afdeling :P
ruilen ;)
heb me angel eyes er op, maar zijn alleen te ruil, maar prijs is verplicht:P
nja ik kan gelukkig aanvinken dat het in de advertentie staat.en dan nog iets.
ik heb mijn lampen er op gezet, gelijk er na op vandaag gepost geklikt, staan ze niet tussen.
dus je moet echt naar marktplaats gaan om ze te zien.
klopt dit?Ruilen betreft geen productcategorie, maar een manier van betalen. Er geldt een prijsverplichting. Zo kan je de prijs invullen, of in de advertentie aangeven. dit is gedaan om dat er soms meerdere onderdelen in 1 advertentie kan staan welke verschillende prijzen kunnen hebben.
Indien je wilt ruilen, kan je dit gewoon vermelden in je advertentie, maar geef wel aan waartegen je wilt ruilen, of wat je zoekt.
Ook als je wilt ruilen, dien je een (vraag)prijs aan te geven, omdat er ook een koper kan zijn, die jouw lampen wilt kopen, en niet hetgene heeft waartegen jij wilt ruilen.Het marktplaatsdeel is geheel apart van het forum, en de reacties worden ook niet opgenomen in de forums, maar verschijnen alleen bij de advertenties. Alhoewel we dit ook niet willen, is het ook niet mogelijk, omdat het marktplaats zijn eigen databasetabellen gebruikt,..
Prettig is nu dat de forumdiscussies nu niet meer overspoelt worden met verkoopadvertenties wat het lezen voor vele plezieriger maakt.
3 maart 2012 om 15:40 #18000494oke, duidelijk.
dat het niet bij vandaag gepost komt is wel jammer, zo komt het niet echt onder de aandacht.
dit meer dat ik soms tussen vandaag gepost iets zie dat ik denk, hey daar heb ik wel belang bij.
het is wel overzichterlijker zo als nu, dus zeker wel een vooruit gang.wat je zei dat bij ruilen een vraagprijs zal moeten staan ben ik het niet helemaal mee eens.
mijn lampen zijn alleen te ruil, verkoop ze niet, anders moet ik zelf zonder lampen rijden, denk dat ik dan regelmatig aan de kant sta, en mijn papieren zo zijn in genomen.
k snap je punt er bij verder wel.
neem aan dat je mijn punt ook snapt ;)
en als ze ook los te koop waren had ik ze juist te koop aangeboden en dan in de advertentie gezet dat er ook de mogelijkheid is om te ruilen.3 maart 2012 om 15:56 #18000493AnoniemLid sinds:
1 January 1970Begrijpelijk dat je alleen wilt ruilen omdat je anders niet kunt autorijden, maar stel dat er iemand is die jouw lampen zou willen overnemen tegen een bedrag waar jij gemakkelijk jouw lampen mee kunt kopen?
Iemand die iets wilt en kan ruilen is in mijn ogen al een beetje toeval. Als degene die van jou iets neemt, toevallig ook in het bezit is van iets wat jij weer zoekt. Stel jij hebt een Vectra en wilt alleen ruilen tegen een Astra. Tja, zoek maar iemand die exact met dezelfde gedachte loopt. Kans is heel klein. Daarom is ( in de meeste gevallen) ruilen een mogelijkheid in de deal, en kan dit vermeld worden in de advertentie.
4 maart 2012 om 02:46 #18000562Ziet er goed uit, werkt ook goed tot nu toe. Mijn winterbandjes staan erop nu kijken of ik ze ook nog verkocht krijg!
4 maart 2012 om 13:10 #18000563net ff 2 advertentie er op gezet
mis alleen de catogorie uitlaat/delen.
en klopt het dat ze niet in vandaag gepost komen te staan.
greetz
Marcel
4 maart 2012 om 15:53 #18000564werkt fijn……
maar persoonlijk vond ik het oude fijner ook met het plaatsen van pics enz4 maart 2012 om 16:03 #18000565Ik heb er nog niet mee gewerkt, maar vind het wel overzichtelijk met gevraagd en gezocht in een scherm
Jan
4 maart 2012 om 18:08 #18000566Ziet er idd goed uit, klein puntje mss, als je een gevraagd topic opent moet je ook een prijs ingeven (of aanvinken dat prijs in advertentie staat). En je moet ook conditie aanduiden terwijl het mss niet ter zake doet of het over een nieuw of gebruikt onderdeel gaat… Mss een 3de mogelijk bijvoegen “alle” ofzo?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.