Vermogens uitdraaien gechipte y22dtr

Forumindex Forums Techniek Overige motor types Vermogens uitdraaien gechipte y22dtr

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Grutte Pier

Ben nog redelijk nieuw hier maar toch ook wel weer bekent ;) . Net geregistreerd maar heb ondertussen al veel gelezen zonder geregistreerd te zijn geweest. http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=30&t=181390 voor mijn voorstel topic.

Ik ben van plan om binnenkort mijn astra G met y22dtr te laten chippen. Maar nu ben ik nog aan het twijfelen waar, ik heb al veel gelezen over EDS maar ook Fasttech en Bullpower lijken mij interessant toe. Om het nu wat makkelijker maken wil ik graag wat vermogens uitdraaien gaan verzamelen om dezen te gaan vergelijken. Dit om te gaan analyseren hoe de map wordt geoptimaliseerd door verschillende tuners/chippers. Ik zelf wil graag een goeie rijd bare map het gaat mij totaal niet om piekvermogens/koppel pieken, het gaat om hoe bruikbaar het vermogen is en niet hoeveel er van is.

Wel ben ik van plan om vooraf de kat te verwijderen en een fmic te plaatsen ook wil ik het inlaat traject nog reinigen en de fitheid/ variabele schoepen van de turbo testen. Dit alles omdat ik van mening ben dat dit in top staat moet zijn voor het chippen om een mooie map te krijgen.

Grutte Pier

Niemand?

Sent from my C6603 using Tapatalk

wim-v6
        Deelnemer

Ik kan je alleen vertellen dat een goed gechipte 2.2dti echt Rap is.

Er zijn er hier geweest met tegen de 400nm en rond de 170pk met mooi (diesel) krommen

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.