vermogen verlies

Forumindex Forums Modellen Insignia vermogen verlies

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18554789
    j.braat9@upcmail.nl
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 June 2024

      ik heb steeds weer vermogens verlies in mijn insignia 2.0 turbo 4×4 van BJ 01-2012 met standaard 250pk en nu met stage 1  300pk

      ik heb de codes van de storingen allemaal bij gehouden P0010 P0013 P0014 deze hebben allemaal te maken met camshaft position timing over advanced or system performace (bank 1) volgens de OBD

      ik heb de klepregelstellers  al 2x vervangen maar het helpt maar even en dan komen de storingen weer terug, ook als ik de storing wis via de OBD dan kan ik weer even normaal rijden maar dan springt hij na dat hij warm wordt weer in half vermogen en het motor managementlampje gaat meestal niet aan , pas als ik dan ga forceren om toch flink het gas in te duwen wil hij wel eens aan springen

      ook heb ik 1x deze code gehad C1222

      ik denk dat er misschien een kabelbreuk is ergens en ben daarom ook op zoek naar een elektrisch schema van mijn auto

      ook zijn de vergrendelingen van de connectoren van de klepverstellers gebroken  misschien dat het daar aan ligt dat ze los trillen of zo (als iemand iets weet om deze te vervangen of ergens nieuwe te bestellen laat het ook even weten)

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.