vermogen en valt soms uit. corsa D (CDTI)

Forumindex Forums Modellen Corsa vermogen en valt soms uit. corsa D (CDTI)

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273639
    jamjam
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 January 2013

      af en toe meestal op de snelweg valt de vermogen van de auto weg waardoor de auto maximaal 70/80 km hard gaat. Bij het uitzetten van de motor en weer aanzetten doet de auto weer normaal. Zelf dacht aan de luchtmassameter. Bij het uitlezen is niets achter te halen?

      Vaak heb ik het idee dat de auto weinig stroom voorziening krijgt omdat de auto regelmatig afslaat meestal bij het optrekken van de stoplicht of bij bepaalde handelingen?

      Bij het uitlezen krijg deze melding enkel te zien die ook terug komt.

      Diesel (Z13DTH – MM603C – MT/AT)
      DTC Beschrijving
      P0683 – Gloeiplug
      – Open circuit
      – Permanent

      Iemand enig idee wat het kan zijn?

      #18297455
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        ik denk dat je gloeiplug toe is aan vervanging.. maar als je de LMM uit wilt sluiten moet je die eens loskoppelen en dan kijken of de motor iets beter loopt

        link voor een gloeiplug http://www.fsrs-opelwebshop.nl/gloeibougie-opel-agila-astra-corsa-meriva-tigra-y.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

        kopieren was niet helemaal goed gegaan

        #18297456
        jamjam
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 January 2013

          Dank je wel. Wat de gloeiplug betreft bedoel je de 4 gloeibougies? De link is van een ander model.

          #18297457
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            hihi heb de link even aangepast… kopieren ging niet helemaal als het moest…. ja die bedoelde ik ook idd

            #18297458
            Opeltje17
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 January 2012

              Van een defecte gloeikaars gaat ie niet inhouden.

              Makkelijkste is denk gaan rijden met de computer, en kijken wanneer de auto in noodloop gaat welke waardes niet overeen komen.

              #18297459
              jamjam
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 January 2013

                @Opeltje17 wrote:

                Van een defecte gloeikaars gaat ie niet inhouden.

                Makkelijkste is denk gaan rijden met de computer, en kijken wanneer de auto in noodloop gaat welke waardes niet overeen komen.

                Dat had ik ook gedacht. Ik ken alleen niet waardes die deze auto zou moeten hebben en naar welke elementen zou ik moeten kijken?

                #18297460
                bart-gsi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 July 2012

                  Ienand in de buurt hier op het forum vragen of die je wil helpen met opcom of tech 2 (3)

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.