verloop kabel

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie verloop kabel

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    erwin78

Hallo,

Ik ben opzoek naar een verloop kabel voor een 20 polige mini iso stekker naar een 10 polige mini iso stekker.

Ik heb namelijk in de Zafira een radio casette met telefoon zitten, en wil deze nu vervangen door een cdr500, alleen daar past dus de 20 polige mini iso niet in.

Het gaat er dus om dat de orginele stuur wiel bediening en het orginele display werkt.

Is hier een pasklare oplossing voor?

Alvast bedankt

PVB
      Deelnemer

Zo’n verloop kabel is er wel alleen dan ben je er nog niet je moet dan ook je display vervangen.
        Kijk even hier:

ISO verloopkabel

En ook een extra draden naar het display trekken.
        De CCRT700 wordt met 2draden (CAN-BUS) verbonden met het display en de 12v sturing voor omschakeling datum/radio info ontbreekt.
        De CDR500 wordt met drie draden verbonden (SDA,MRQ,CLK) met het display.

Heb je geen CD wisselaar bij je radio.

erwin78

Oke thanks, hier kan ik tenminste wat mee.

Dus als ik een ander info display (TID) erin zit ( is dat wel plug en play) en dan een paar draden bij trek zou het moeten werken.

Nee de wisselaar zit er helaas niet meer in, en ik kom ze op marktplaats ook niet zoveel tegen.

Anders misschien toch maar een kenwood of pioneer erin met interface voor de stuurwiel bediening.

PVB
          Deelnemer

Als je een MID neemt is het plug en play.
            Alleen even de 2 draden trekken.
            Het is wel veel werk want de hele omlijsting moet los.

Het goedkoopste en eenvoudigste is een andere radio te nemen of een wisselaar monteren.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.