Verlichtingscontrole gedeeltelijk uit te schakelen?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Verlichtingscontrole gedeeltelijk uit te schakelen?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    rickytt3
    Deelnemer

Mijn vec c weet mij precies te vertellen welk lampje er eventueel stuk is. Nu heb ik angeleyes en daar zitten per unit 8 T5 gloeilampjes in de ringen. Die wil ik vervangen door LED. Zowel voor de looks als voor de duurzaamheid. Vervangen van kapotte lampjes is namelijk een … klus.

Het probleem is dat ik dan steeds een melding zal krijgen op de BC. Zou het mogelijk zijn om, bv via Tech2, de stadverlichting uit te zonderen van de controle? Of de controlewaarde aan te passen?

Groet, Eric

Bartjex88
      Deelnemer

Ga ff naar de lokale autowinkel , zij kunnen je een extra bezorgen die je ertussen hangt en die dit uitschakelt

rickytt3
        Deelnemer

Ja, in de zin van een weerstand er tussen neem ik aan. Nu wil het geval dat ik ook xenon heb waarvoor er zoiets nodig was. Er lopen al extra draden vanuit de unit naar de ballast en de weerstand.

Er is dus niet veel ruimte meer voor nog meer extra draden vanuit de koplamp. Ik hoopte dan ook een manier te vinden om het plaatsen van een weerstand overbodig te maken.

Iemand een idee om zonder weerstand toch de BC-meldingen te voorkomen?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.