Verlichting verwarming en display

Forumindex Forums Modellen Astra Verlichting verwarming en display

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    2cv6
    Deelnemer

Een paar jaar geleden waren beide lampjes van de verwarmingsknoppen defect, toen ook al het licht van het info display wegviel heb ik alle lampjes vervangen. Ik vond het wel vreemd dat de twee lampjes van het display tegelijk stuk gingen. Na enkele maanden gingen de lampjes van de verwarming uit. Vorige week kapte ook het rechter lampje van het display er mee. Gisteren heb ik alle lampjes vervangen, maar dat heeft niets geholpen. Alleen het linker lampje van het display werkt er de rest niet. Ik heb de oude lampjes gecontroleerd en deze blijken goed te zijn. Iemand een idee waar ik het zoeken moet?

Het betreft een Astra G uit 1999.

marijnl1988
      Deelnemer

spanning te hoog… dus ergens zou er iets niet goed zitten…

2cv6
        Deelnemer

Hoezo spanning te hoog? Lampjes zijn niet door gebrand. Ze zijn goed maar branden niet.

joey96
          Deelnemer

Spanning te laag?

TWA
            Deelnemer

Als je de dimschakelaar van de binnenverlichting eens een paar keer heen en weer haalt, doen ze het dan weer? Zit bij je lichtschakelaar links…

Greetz Emiel

2cv6
              Deelnemer

Dim schakelaar heeft geen effect, ja het ene lampje dat er nog brandt kun je er mee dimmen. Ik denk dat de stroom geleidingen waar het lampje de stroom van moet krijgen defect zijn. Maar vreemd dat het bij de verwarmings knoppen het het display is en dat jullie er blijkbaar geen problemen mee hebben.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.